Menstruatie gevoel

A

Anoniem

Guest
Hallo (oktober)mama's,

Hier nog een oktobermama. Ik heb al een aantal topics gelezen over steken onder in de buik. Ik heb hier ook last van en met name 's nachts, bij het draaien en het uit bed stappen.  En overdag als ik gewoon loop.  Sinds een paar dagen heb ik ook een licht zeurend menstruatie gevoel onderin mijn buik. Herkennen jullie dit?

Groetjes Vriendje
(13 oktober 2007 uitgerekend)

Hoi,

Ik ben 29 weken zwanger van mijn 2e en heb er ook af en toe last van. Ik kan me niet herinneren of ik dat bij de 1e ook had. Ik ben van plan om het ter sprake te gaan brengen op mijn volgende afspraak bij de verloskundige (over 1 1/2 week). Bovendien heb ik meer last van harde buiken dan de vorige keer.
Als jij het nou ook met jouw verloskundige bespreekt en laat me weten wat zij zegt, dan doe ik hetzelfde wanneer ik de mijne gesproken heb.
Persoonlijk denk ik, dat, zolang het nog geen echte krampen zijn en er ook geen bloedverlies is en zo, het niet al te ernstig kan zijn. Ik voel mijn kindje in elk geval nog heel hard schoppen, dus met hem gaat het ook nog goed.

Groetjes,

Anne

Hoi Anne,

Ik heb ook over 1,5 week een afspraak staan bij de vk. Ik denk toch dat ik vanmiddag even bel. Ik heb vannacht echt geen oog dicht gedaan. Wat een steken en ook het menstruatiegevoel wordt steeds heftiger. Ik ben morgen 31 weken zwanger en als ik nog 9 (slapeloze weken) moet...

Het belangrijkste is inderdaad dat we onze kleintjes nog voelen, dat is voor mij nog steeds een belangrijke graadmeter.

Uiteraard houd ik je op de hoogte als ik meer weet.

Succes!

Gr. Vriendje

Hoi,

Ik slaap ook niet bepaald lekker, vooral omdat mijn baby juist dan heel actief is. De steken zijn erger als ik naar het toilet moet. Als ik dan ben geweest val ik wel soort van in slaap, maar echt slapen is er niet bij. Zo te horen heb jij er wel meer last van dan ik, maar je ben ook iets verder in de zwangerschap. Is het jouw 1e kindje?

Groetjes,

Annemarie

Hallo.

Die steken die jullie beschrijven, daar heb ik geen last van. Maar wel sinds een week ofzo soms zo'n lichte menstruatiepijn, die gaat ook vanzelf weer over. Ik heb geen idee wat het is??
Kindje voel ik erg goed gelukkig.

groetjes
Kaat ( 32wk)

hoi hoi
ik heb ook last van een menstruatie achtige gevoel en dan in mijn onderrug en af en toen onder in mijn buik weet zo ook niet wat het precies is had dit met de eerste niet. nu met de tweede dus wel. groetjes marielle
en weet iemand al waar het weg komt?? ik heb nu volgende week een afspraak.

Terug
Bovenaan