<p style="margin-top: 0px; color: #2f2f2f; font-family: Nunito, sans-serif; font-size: 15px;">Lieve allemaal,</p><p style="color: #2f2f2f; font-family: Nunito, sans-serif; font-size: 15px;">11 weken geleden heb ik besloten te stoppen met de pil! Ik heb hem ook ongeveer 12 jaar geslikt en ook best vaak doorgeslikt want die menstruatie uitstellen is natuurlijk maar wat gemakkelijk!</p><p style="color: #2f2f2f; font-family: Nunito, sans-serif; font-size: 15px;">Maar dan, wanneer komt je menstruatie op gang? Nou ik kan er geen niks over vertellen want het verloopt best apart zeg maar.</p><p style="color: #2f2f2f; font-family: Nunito, sans-serif; font-size: 15px;">Ik wordt tot nu toe gewoon om de 4 weken ongesteld maar de ene keer heel heftig en de andere keer zo ontzettend weinig dat het bijna geen menstruatie te noemen is. Is een menstruatie die zo te verwaarlozen is eigenlijk wel een menstruatie ondanks hij wel in je cyclus past en dus geen doorbraakbloeding is?</p><p style="color: #2f2f2f; font-family: Nunito, sans-serif; font-size: 15px;">Hoe lang duurde het bij jullie voordat jullie cyclus normaal was en hadden jullie ook wisselende menstruaties van veel tot weinig bloedverlies?</p><p style="color: #2f2f2f; font-family: Nunito, sans-serif; font-size: 15px;">En heel gênant: sinds ik gestopt ben met de pil heb ik steeds jeuk en een branderig gevoel, ik denk een schimmelinfectie. Is dit voor jullie ook herkenbaar?</p>