Menstruatie? Innesteling?

A

Anoniem

Guest
Ben bijna een jaartje geleden gestopt met de pil en sindsdien niet meer ongesteld geworden.

Wel vaak veel last gehad van de eierstokken. Vaak dat ik echt dacht van ja nu komt de menstruatie
door zou komen, maar nee hoor…

Nu heb ik afgelopen zondag een klein beetje roze bloed gehad, wat erna overging in wat rood bloed
met vooral veel slijm en toen opeens in bruin bloed/slijm, bruin tot echt donker bruin.

Had toevallig vandaag een afspraak bij de huisarts staan, vorige week al gemaakt omdat ik nog steeds
geen menstruatie had. Huisarts heeft een inwendige echo gemaakt, alles zag er goed uit, gelukkig!

Nu heb ik tabletten gekregen, namelijk primolut,
voor de menstruatie op te roepen.

Maar wat is dat bloed dan geweest vraag ik me af?

In de bijsluiter staat dat je ze absoluut niet mag gebruiken bij een zwangerschap.

Zal ik even afwachten tot het weekend, testje doen, is deze negatief, dan alsnog met deze medicijnen beginnen?

Mijn grootste vraag is toch echt wat het bloed dan is geweest??!!
Terwijl op de echo de baarmoeder mond dicht zat.

Ik neem aan dat op de echo een eventuele zwangerschap ook niet zichtbaar is geweest?

Pff, wat een gedoe is het soms toch…

Pffff meid, moeilijk. Ik zou je ha even bellen hoor! Even overleggen!

Succes, en ja een test kan alstijd he!

Liefs

Ik zou ook even nog met de huisarts overleggen!

Succes meid!

Liefs Ram24

hi,
tjee wat heb je lang gewacht om naar de huisarts te gaan, als je menstruatie maar niet op gang komt.
ik ben altijd veel te ongeduldig,en had na een paar maandjes de ha als bezocht haha

maar goed het kan toch zijn dat het wat menstruatie is geweest.
met het echo apparaat kunnen ze een zwangerschap natuurlijk wel zien, ze kunnen ook zien waar jouw ei zich bevindt.

een eisprong gaat altijd vooraf de menstruatie.
je kan wachten en testen.
maar je kan ook even overleggen met de HA.

lastig he..
waarom gaat het niet gewoon zo als het hoort.

succes

Ik zou even overleggen met je arts. Als het al een inesteling is geweest, test je nu nog negatief waarschijnlijk.

Succes!

Liefs Daisy

Bedankt voor alle reactie's!

Lief dat jullie allemaal zo meedenken!

Ja ik ben vanochtend dus bij de huisarts geweest
en hij heeft de echo gemaakt. Maar in mijn ogen leek het alsof hij het ook niet echt wist?

Naar baarmoeder gekeken, deze zag goed uit. Eierstokken gezocht, zagen ook goed uit. Een eierstok, de linker, duwde tegen de blaas, dus daarvan kon ik de klachten hebben vaak te moeten plassen.

Maar hij zei niks van mijn ei?

Wel zagen we, liet hij me zien, dat het slijmvlies in het midden van de baarmoeder te zien was, best wel dik. En dat betekende dat mijn menstruatie nog moest komen volgens hem.

Maar wat is dan de bloeding geweest?
En de pijn en klachten erbij?

Heb best wel veel last van buikpijn en pijn aan de eierstokken.

Ik mocht sowieso niet beginnen met de medicatie voordat ik ongi was geweest. Hiervoor moest ik eerst bij het zhuis testen of ik zwanger was, en toen bleek dat dat niet geval was is met med een doorbtaakbloeding opgewekt. Dus idd goed met je huisarts overleggen! En een dik slijmvlies betekent idd dat je richting ongi gaat. Misschien heb je al voortijdig wat bloedverlies gehad, dat gebeurt. Ons lichaam zit zoooo fijn in elkaar... :-(

Terug
Bovenaan