Menstruatie kom maar binnen...

A

Anoniem

Guest
...met je knecht, want we zitten allemaal even recht. Lala lala lalalala, lala lala lalalala.

dacht toch echt zaterdag een paardagen eerder mijn menstruatie te krijgen. Ik helemaal blij en dacht meteen te kunnen gaan bellen voor de IUI. Helaas is mijn menstruatie nog steeds niet doorgebroken en blijfthet bij bruin prutverlies. Wel al een stuk meer, maar moet echt wachten tot helderrood bloedverlies.
Het zal nu toch niet lang meer duren??? Mag eigenlijk niet zeuren, want heb woensdag pas mijn NOD.

Hoe is het met de andere meiden op DE bank?

Liefs Daisy

Het komt er vast snel aan.......als je woensdag je nod hebt dan heb je nog een paar dagen te gaan.

Hoop voor je dat het snel doorkomt en jullie door kunnen naar de iui!

Hier op de wachtbank. Vorig weekend wat kramp en al meer dan een week zere tepels het wordt wel ietsje minder...... Mijn nod is bij 28 dagen as woensdag dus we wachten gewoon maar even af wat er komen gaat.

Succes jullie!

Hai Daisy,

Raar hoor! Zit ik hier te duimen voor je, dat je ongi doorkomt ;-) Hahaha!! Ik hoop het wel voor je zodat je snel kan bellen voor de IUI en gauw van start mag gaan!

Ik zit bijna op het wachtbankje, nog even een paar keer goed klussen en over een paar dagen mag ik weer vrolijk gaan wachten. Donderdag natuurlijk die afspraak en hoe gek het ook klinkt, ik ben een stuk relaxter dan de afgelopen rondes dus wie weet.....
Ik heb ook besloten deze ronde niet eerder te testen dan echt op mijn NOD.

Succes meid! Laat je het ff weten als je gebeld hebt? Liefs!!

Mijn NOD is Donderdag en heb de hele tijd nog geen pijnlijke borsten gehad.

Wel beroerd, maar dat begint meestal in de middag.

En afgelopen Zaterdag last van buikkrampen mede door m'n darmen.

Hoi Daisy!

Oh wat spannend!! Hoop dat het snel goed doorzet en dan veel succes in het ziekenhuis!!!!

Liefs

hee meid, spannend! veel succes binnenkort in ziekenhuis...hou je in de gaten hoor meid!!
liefs xx

Hey neomi!

Hoe is het met jou? Van mij lees je het, haha! Hier nog niet doorgezet... Het komt altijd als je het nie wilt, maar nu duurt het maar! Het is ook nooit goed, haha!

Liefs Daisy

Hoi daisy,,
Nou suc6 dan maar volgens had jij op mijn gereageerd thanxs nog daar voor

Liefs deza

Terug
Bovenaan