Menstruatie kramp of..

<p style="text-align: left;">Hallo Dames, ik ben nieuw hier.. Al veel gelezen van anderen, wat is het toch fijn om te lezen dat er meer mensen in het zelfde schuitje zitten als jij. :) </p><p>Ik heb een vraag en hoop dat iemand die (positief) herkent. Wij zitten in de tweede ronde voor ons eerste kindje. Eind oktober gestopt met de pil en 1 maart mijn eerste eisprong gehad. Rond 4 april heb ik voor de tweede keer een eisprong gekregen waar ik heel blij mee was! Zeker nadat het voor de eerste keer zo lang heeft geduurt. Nu heb ik de afgelopen week lichte krampen en steekjes kan het meer vergelijken met spierpijn als menstruatie krampen en soms wat steken terhoogte van de eierstokken.</p><p>Ik kan niet het geduld opbrengen om te wachten met testen dus ben al een paar dagen begonnen met testen.. Ja ik weet het eigelijk veelste vroeg maar that's me.. Hihi. Sinds gister zag ik een een licht positief lijntje en vandaag nog weer wat duidelijk maar die 'krampjes' maken mij zo onzeker.. Ben zo bang dat dat een slecht teken is.. Iemand die dit herkent?</p><p>Ik weet dat ik gewoon geduld moet hebben en moet afwachten maar moet het even van mij afschrijven en hopen dat het goed komt!</p><p> </p><p>Liefs en een knuffel voor iedereen die er ook soms even door heen zit. </p><p>X</p>

Hoi! 
Allereerst alvast gefeliciteerd! Een streepje is een streepje! 
Bij mijn 2e kindje heb ik dit ook gehad. Vanaf 1 week na de eisprong kreeg ik heel veel krampjes in mijn onderbuik, echt rond mijn baarmoeder en eierstokken. Die voelden inderdaad anders dan menstruatie krampen. Onze kleine mannetje is inmiddels alweer bijna 8 maanden oud! Dus dit is zeker geen slecht teken. 

Allereerst gefeliciteerd! !
Hier precies hetzelfde. 2e ronde  1e kindje.
Vanaf dat ik met de pil gestopt ben (na 14 jaar) gelijk een regelmatige cyclus. Normaal gesproken krijg ik de dag voor NOD hele erge buikkrampen. Maar nu begonnen ze vrijdag al en veel heftiger dan normaal. Gister dubbel gelegen van de buikkramp. .
Eerst dacht ik, ik wacht gewoon tot woensdag met testen (nod) maar kon mezelf vanmorgen niet inhouden. En hij was positief! ! Ik las dat het helemaal niet erg is om buikkrampen te hebben, je baarmoeder is zich namelijk al aan het oprekken en klaar aan het maken!

Bsje- wat fijn om te lezen!! Ik hoop dat ik dat ook over een tijdje kan zeggen!

Gebruiker- ooh wat spannend!! Jij ook gefeliciteerd!! ik hoop dat we beiden met een paar week positief nieuws krijgen bij een echo.

Ik vind het zo spannend bij mijn eerste menstruatie was ik precies een week na mijn eisprong ongesteld. En dat had ik nu niet. Dat gaf hoop :) Alleen helaas net bij het afvegen wel wat licht bloedverlies.. Ik hoop dat het hier bij blijft gezien de krampen die ik heb. Het voelt zo anders als anders. Ik ga morgen weer testen in de hoop dat het lijntje op loopt :) 

Dankjewel! Kan het ook nog niet helemaal geloven! Zoals je zegt alles voeld indd anders. Vorige maand hoopte ik het zo hard dat ik van alles voelde en nu dus nog meer dingen dus dacht mn lichaam is me gewoon voor de gek aan het houden. Ook helemaal niet zenuwachtig toen ik de test deed, ging ervan uit dst ie gewoon weer wit zou zijn. Heb denk ik een kwartier lang met open mond staan staren haha.
Lichte bloedverlies kan ook innestelingsbloeding zijn he, zolang het maar niet aanhoud is het goed! 
Ben zo benieuwd en indd hopen dat alles gewoon goed gaat! 

Ik denk helaas dat het hier mis is aan het gaan.. Gister bijna geen bloedverlies wel nog steeds wat krampjes maar vanmorgen toch wel weer.. En nu ook helderrood en meer krampen. Bah wat is dit balen.. En vooral omdat mijn testen wel wat zijn opgelopen.. 
Zit een beetje in twijfel of ik de verloskundige hier over kan bellen het staat wel op de site maar vind het toch spannend.. Mijn huisarts heeft weer een paar dagen vrij dus die kan ik niet bellen.
Iemand dit wel eens gehad, matig bloedverlies maar wel een oplopende zwangerschapstest??

Liefs

Een verloskundige mag je altijd bellen. Het nadeel is alleen dat ze op dit moment nog weinig kunnen doen. Vanaf een weekje of 6 kan er pas een echo gemaakt worden om te kijken of er een hartje is. 
Maar je mag altijd een verloskundige bellen. Heb ik toen ik bloedverlies had ook gedaan. Zij konden toen ook niks (was rond de 5.5wk) maar vond het prettig om even met haar te spreken. Ik moest afwachten omdat het beide kanten op kon gaan. Ik heb bewust geen testen meer gedaan omdat ik me daar alleen maar gekker en onzekerder over zou maken. 
Bloedverlies kan altijd nog duiden op een innesteling. Zolang het geen heftig bloedverlies is kan het alle kanten op. Had je je al wel aangemeld bij een verloskundige? Anders zou ik die morgen gewoon even bellen. Ook om daar even je verhaal kwijt te kunnen. 
Succes! Duim voor je mee dat alles goed is!

Ik wou toch nog even reageren!
Als eerst iedereen bedankt voor het reageren toch fijn zo'n medium waar je elkaar kan steunen :) ik heb vorige week contact gehad met de verloskundige en die kon mij geruststellen nadat ik alles uitgebreid had omschreven en snel daarna ook geen bloedverlies meer!
Ik mag 12 mei voor een vroege echo als alles goed gaat ben ik dan 7 week en 2 dagen, wauw super spannend! Mij testen zijn nog positiever geworden dus hoogstwaarschijnlijk waren het toch innestelingsbloedingen.

Fijne tweede paasdag ?

Terug
Bovenaan