<p style="text-align: left;">Hallo Dames, ik ben nieuw hier.. Al veel gelezen van anderen, wat is het toch fijn om te lezen dat er meer mensen in het zelfde schuitje zitten als jij.
</p><p>Ik heb een vraag en hoop dat iemand die (positief) herkent. Wij zitten in de tweede ronde voor ons eerste kindje. Eind oktober gestopt met de pil en 1 maart mijn eerste eisprong gehad. Rond 4 april heb ik voor de tweede keer een eisprong gekregen waar ik heel blij mee was! Zeker nadat het voor de eerste keer zo lang heeft geduurt. Nu heb ik de afgelopen week lichte krampen en steekjes kan het meer vergelijken met spierpijn als menstruatie krampen en soms wat steken terhoogte van de eierstokken.</p><p>Ik kan niet het geduld opbrengen om te wachten met testen dus ben al een paar dagen begonnen met testen.. Ja ik weet het eigelijk veelste vroeg maar that's me.. Hihi. Sinds gister zag ik een een licht positief lijntje en vandaag nog weer wat duidelijk maar die 'krampjes' maken mij zo onzeker.. Ben zo bang dat dat een slecht teken is.. Iemand die dit herkent?</p><p>Ik weet dat ik gewoon geduld moet hebben en moet afwachten maar moet het even van mij afschrijven en hopen dat het goed komt!</p><p> </p><p>Liefs en een knuffel voor iedereen die er ook soms even door heen zit. </p><p>X</p>