Menstruatie krampen een week voor NOD

<p>Hi allemaal,</p><p>Ik zit nu in mijn 2e ronde Letrozol vanwege PCOS. Op 6 dpo kreeg ik ineens een scherpe steek die zeker 30 min heeft geduurd en hoopte een beetje dat dit de innesteling zou zijn geweest. 1-2 dagen daarna kreeg ik lichte menstruatiekrampen en die zijn niet meer weggegaan, daarnaast heb ik last van lage rugpijn (niet echt pijn, maar ik voel het). Gister was ik al om 6 uur s'avonds helemaal uitgeput en werd erg moe wakker (niks bijzonders gedaan), dus ik dacht vanmorgen, ik gooi toch een testje ertegen aan, helaas negatief! :( Ik moet woensdag ongesteld worden, dus misschien te vroeg? </p><p>Iemand ervaring hiermee?</p>

ik hoopte hier ook op een reactie. Ik heb rond de 10/11 jan mijn eisprong gehad (dat weet ik zeker behoorlijke steken e.d.) Sinds zaterdag/zondag weer steken in m'n onderbuik (ik denk dat het iets van de innesteling is heb geen bloed gehad bij het afvegen o.i.d.) en sinds zondag z'n  pijnlijke borsten (gisteren tijdens het sporten was het niet normaal) en af en toe last van m'n rug. Dus hoopte hier op een reactie van iemand. 
Ik heb meestal rondom de nod last van mijn borsten, maar zo erg heb ik het nog niet gehad. Ook ga ik pas testen van het weekend als ik dan nog niet zwanger ben. Ik heb nl. vrijag een solicitatie gesprek voor een super leuke baan die ik heel graag wil hebben.
Succes en hopelijk niet heel veel pijn mee en natuurlijk morgen een positieve. 

Ik heb hier ook de laatste 2 rondes last van gehad. De ene ronde niets, de ronde erop zwanger... Donderdag mag ik voor de eerste echo
Weet niet of het ermee te maken had of als dit gewoon eigen is aan mijn cyclus. Ik heb overigens pas getest op NOD, 2voor 5 gaf een mooi duidelijk lijntje, de early van Kruidvat vond ik maar niets.
Ik duim voor jullie!

Ltls, Spannend, als je zoveel last heb van je borsten zou je denken dat het raak is! Laat je het weten als je hebt getest? En veel succes vrijdag met je sollicitatie!

XkArEn, Ik heb jou verhaal een beetje gevolgd op andere topics, nog gefeliciteerd! Dat je een mooi echo mag hebben donderdag.

Zelf voel ik ineens helemaal niks meer sinds gister, ook geen aankomende menstruatieklachten. Morgen dus even afwachten of ik ongesteld wordt, maar ik heb op dit moment geen hoop meer op een zwangerschap. Mocht het toch niet doorkomen doe ik donderdag weer een test denk ik.

@juulie
die rugklachten verdwenen ook een paar dagen voor mijn NOD om dan terug te keren. Heb de eerste weken na de positieve test vaak diezelfde lage rugpijn gevoeld. Kan blijkbaar komen door een baarmoeder die uitzet.
Ik duim in ieder geval voor jullie

Ik had 9 januari een positieve ovulatietest en laatste paar dagen ook wat lichte krampen in mijn onderbuik.... Ik weet alleen niet precies wanneer mijn NOD is i.v.m. onregelmatige cyclus. Verder geen klachten.

Terug
Bovenaan