Menstruatie krampen rond 3e week, herkenbaar?

<p>hoi! Wij zitten inmiddels alweer in ronde 8. In de 3e week van mijn cyclus heb ik last gehad van menstruatiekrampen in mijn rug, de milde vorm van mijn menstruatie krampen. Deze klachten heb ik nog niet eerder gehad, opeens werd ik toch weer onrustig.. zou het dit keer raak zijn?? Ik heb geen bloeding gehad, verder ook geen klachten. Wel zijn mijn borsten erg vol/groot, groter dan normaal bij mijn menstruatie. </p><p>Zijn er mensen die deze klachten herkennen? En verder ook geen symptomen hebben/hadden?</p><p>Aanstaande donderdag is mijn NOD.. spannend!!</p><p>ik ben benieuwd :)</p><p>Liefs!!</p><p> </p>

Hoi! 
Oh, wat spannend inderdaad! Ik ben benieuwd of je al meer weet? 
Ik heb namelijk precies hetzelfde als jij. Zo nu en dan heel licht menstruatiekrampen. Of eigenlijk meer steekjes in m’n baarmoeder.  Gevoelige harde tepels die ik steeds door m’n shirt heen zie/vollere borsten. En vannacht heb ik rusteloos geslapen en werd ik om 02.00 uur weer wakker met een rommelende maag. Toen maar een banaan gegeten. 

Heb over drie dagen m’n nod (vrijdag). Ben benieuwd. Hoe gaat het met jou nu?

Groetjes 

Helaas voel ik altijd wel ms krampen 1 week voor mijn nod. Maar goed bij jouw is het onbekend. Dus hopelijk is het voor jouw een goed teken. Weet je inmiddels al iets?

maar steekjes voelen in de baarmoeder hoor ik vaak positieve verhalen over. Dus ben benieuwd voor jullie 2.
ik heb morgen ook mijn nod. Ronde 13 alweer maar ook deze ronde wordt niets, dat merk ik aan alles. Helaas. Gelukkig worden we de volgende ronde bekeken ik het zkh. 

Terug
Bovenaan