menstruatie krampen

Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken. Ik heb al een tijdje af en toe last van menstruatie krampen. Ze zijn niet de hele dag door, maar zeker wel 2 keer per dag. Dit is mijn eerste zwangerschap dus weet niet goed wat dit kan zijn, maar op internet kom ik er ook niet echt achter. De een zegt banden pijn, maar komt eigenlijk voor in het begin van de zwangerschap. De ander zegt blaasonsteking, maar ik weet hoe me urine er dan uitziet en die is nu gewoon netjes en helder.
Kunnen dit misschien ook oefen weeen zijn?

ja...!
heb je tijdens die pijn ook een harde buik?
t kunnen best voorweeen zijn...en bandenpijn komt ook in t laatst voor hoor...ik heb t ook namelijk

bij mij worden die menstruatiepijnen ook steeds erger...ik heb zelf t idee dat t oefenweeen zijn

t hoort er allemaal bij meid;-)

sterkte!

ja ik sluit me bij hierboven aan,heb het zelf ook,en dan tijdens die pijn ook zo misselijk alsof ik moet overgeven,en dat herken ik ook wel weer van mn andere zwangerschappen,,,,rustig aan doen meiden,ff volhouden nog en dan alle energie en kracht die we hebben in de hopelijk voor iedereen voorspoedige bevalling steken!!!

Ik sluit me bij de rest aan. Ook veel last van steken en laatste tijd weer behoorlijk misselijk net als in het begin van de zwangerschap. Voor mij niet herkenbaar want bij mijn vorige zwangerschap had ik alleen heeeeel erg veel pijn aan mijn ribben omdat mijn dochter daar tegenaan duwde. Nu (nog) geen last van.

Bedankt voor jullie reacties. Heb niet echt last van harde buiken, wel dat die kleine vaak aan 1 kant gaat liggen tijdens de kramp. Ik heb zelf het idee dat hij een beetje ingedaald is, want me ribben hebben iets meer rust en ik moet naar de wc 's nachts en dat heb ik nog niet gehad. Ook heb ik nu af en toe weer vlagen van misselijkheid, maar gelukkig niet zoals in het begin van de zwangerschap.
Ik hoop ook dat iedereen een voorspoedige bevalling heeft.

Fijn dit te lezen, ik wilde net ook een onderwerp starten. Ik heb ook sinds 2 dagen last van steken, misselijkheid, harde buiken, bandenpijn. Gisteren dacht ik dat ik misschien wel weeën had.
Maar ik heb net ook wat gelezen over indalingsweeën. Dat zou het volgens mij ook weleens kunnen zijn. Ik heb sinds gisteren ook het gevoel dat de baby er bijna uitvalt. Niet echt natuurlijk, maar zo voelt het dan.

Terug
Bovenaan