Menstruatie na bevalling

Hoi allemaal, Ik ben in juli bevallen van een wolk van een dochtertje. Ze krijgt borstvoeding. Ik heb 3 weken bloedverlies gehad na de bevalling en daarna weer mijn oude menstruatie cyclus weer terug. (Gelukkig) <br />Die is altijd heel regelmatig geweest. Nu ben ik inmiddels 3 dagen overtijd….ik heb een testje gedaan maar die is negatief. We hebben meerdere keren seks gehad, onveilig maar wel rekening gehouden met mn eisprong. Hebben meer vrouwen “last” gehad van een latere menstruatie na bevalling maar ook ná 2x regelmatige cyclus? Of moet ik er over een paar dagen nog een testje tegenaan gooien….<br />
 
Hoii, Ik heb er ook last van gehad hoor, eerste paar keer ook gewoon optijd en toen een keer 5 dagen overtijd. Dat was even zweten ?
 
Mijn menstruatie bleef ook wat langer uit dan gewend. Begon ook al te zweten.. je schijnt echt wel lang 'last' te hebben van je hormonen. Die kunnen alles flink opschudden.
 
Ik heb zelf pas na 10 maanden weer mijn eerste menstruatie (eerste 9 maanden borstvoeding gegeven) daarna pas weer na 45 dagen en daarna meteen zwanger van de 2e! :) Maar cyclus dus wel volledig ontregeld na de borstvoeding/bevalling.
Had normaal een hele regelmatige cyclus.
 
Terug
Bovenaan