menstruatie na bevalling

Hoi,
ik ben vier maanden geleden, met de keizersnede bevallen. Ik heb de eerste zes weken borstvoeding gegeven. nadat ik gestopt was met de borstvoeding, heb ik nog twee dagen gevloeid, en ben na een week met de pil begonnen. Nu heb ik al twee stop weken gehad en heb  nog steeds niet gemenstrueerd.
Wie weet hoe lang het ongeveer kan duren eer dit weer op gang komt. De huisarts zegt dat ik nog twee maanden  moet wachten, terwijl me dit een raar gevoel geeft. Ik weet voor 100 % zeker dat ik  niet opnieuw zwanger ben.

Groetjes MaMa VaN JuStIn En  YoUrI  

Hoi!

Jammergenoeg kan ik je geen antwoord geven, maar ik zit wel met dezelfde vraag. Ik ben op 16 oktober bevallen en ben ook nog steeds niet ongesteld geweest. Dit terwijl ik maar drie dagen borstvoeding heb gegeven (en daarna nog  4 dagen afgebouwd)

Bij mijn eerste kindje heb ik ook 6 weken volledige borstvoeding gegeven. Tot een half jaar heb ik het volgehouden om 1 voeding per dag te geven. Toen ben ik pas na 8 maanden weer ongesteld geworden. Ik weet dus dat het erg lang kan duren..

Net als jij vroeg ik me af of ik dan toch al weer zwanger zou zijn. (tja, je weet het nooit he?). Twee weken terug een test gedaan en die kwam gelukkig negatief (dus voor mij positief op dit moment) uit.

Ik probeer er nu maar van te genieten dat ik nog niet ongesteld ben geweest. Ik vind het wel lastig dat ik nu overal maandverband mee naar toe  moet nemen voor de zekerheid. Ik wacht trouwens wel met  anti-conceptie (behalve dan het rubbertje) tot ik zeker weet dat ik weer ongesteld ben..En dat is dus eigenlijk ook weer lastig.  

Ik ben benieuwd of anderen het weten..

Groetjes Maartje

Ik werd bij mijn kids gewoon na 5 a 6 weken weer ongesteld, en dat terwijl ik borstvoeding gaf.

Helaas houden de meetse vrouwenlichamen zich niet aan de norm.

Miep

Terug
Bovenaan