Menstruatie na bevalling

A

Anoniem

Guest
Hoe is bij jullie de menstruatie weer op gang gekomen na de bevalling, regelmatig, onregelmatig, veel, weinig etc? Ik ben nl na 6 mnd weer ongesteld geworden (en hoe....). Op dat moment gaf ik nog volledige borstvoeding. Nu is Iris 7,5 mnd en ik ben het nog niet geworden voor de 2e keer terwijl ik al wel duidelijk een tijdje het gevoel heb het te moeten worden. Ik heb er vorige week een test tegenaan gegooid maar deze was (helaas...) negatief. Hoe is de menstruatie bij de borstvoedende moeders weer op gang gekomen (ik geef nu nog hooguit 2x per dag bv).

Liefs Eva

hoi,
ik geef volledige bv en mijn menstruatie is nog helemaal niet geweest mijn kleine is nu 7 maanden.
heb al een test gedaan werd er   namelijk wel een beetje zenuwachtig van maar ik was ook niet zwanger.
ben benieuwd wanneer ik het weer ga worden.

groetjes,
marike

Kamiel wordt volgende week 8 maanden en ik waarschijnlijk voor de 3e keer ongesteld.
Ik geef borstvoeding aangevuld met fruit, brood en warm hapje.
Het ritme, en alles gaat weer zoals voor de zwangerschap.
Groetjes Leonie

Hoi!

Sarah is nu 5 maanden, en ik ben ook   nog niet ongesteld geweest. Ik geef nog volledig bv, (en een fruit/groente hapje). Ik heb al wel een paar keer het idee gehad dat ik ongesteld ging worden, maar het zet niet door... Wij willen ook graag snel een tweede, maar ja dan zal het toch eerste weer op gang moeten komen! Ik heb ook al een keer een test gedaan, maar ik was niet zwanger... Gewoon afwachten maar weer!

Groetjes liset

nog niet....

ik heb 6 maanden volledege bv gegeven en ben daarna gaan afbouwen. inmiddels ben ik al bijna anderhalve  maand helemaal van de bv af maar nog geen menstruatie.

Aangezien ik voor de zw ongeveer een keer per 2 maanden ongesteld werd maak ik mij nog geen zorgen... Maar ben wel benieuwd hoe en wanneer het weer op ganag komt.

Terug
Bovenaan