menstruatie na curettage

Hallo

Kan er iemand mij vertellen wanneer je ongi bent na een curetage.
Ik ben 7 maart gecureteerd en heb twee dagen wat bloed veloren,toen was het dat vies bruin je weet wel op het laast van je menstruatie,en toen was het een beetje bloed bij het plassen en bij het afvegen.en nu op eensecht heel veel bloed. ik weet nu niet of dat mijn menstruatie is.
Ik hoop dat er iemand dat weet.
Want ik ben al vanaf 5 januari aan het vloeien,word gek van de maandverband.

Groetjes peggy.

hallo,

ik weet niet echt een antwoord op je vraag, maar na mijn eerste miskraam ben ik ook gecurrateerd, toen vroeg ik ook toen ik wakker werd wanneer ik ongesteld zou moeten worden, hij zei dat dat bij iedere vrouw anders is, bij mij werd ik precies dertig dagen na mijn curratage heel netjes ongesteld.....Misschien is jouw cycles wel eerder op gang gekomen?!(bij stolsels moet je wel bellen)

Ik heb nu ondertussen zes weken geleden mijn tweede miskraam gehad, ik bloed nu ook al sinds die tijd, en wat jij zegt, ik word helemaal gek (!!!!!!!!!) van dat maandverband. Ben niet gecurrateerd, omdat ik schoon was, ondertussen heb ik pillen gekregen om het weer op regel te krijgen!

Ik hoop voor jou dat je alles in je lichaam weer snel op regel hebt, en heel veelsterkte met het verwerken ervan, het is niet makkelijk.
Liefs sarah

Bij mij kwam de 1e menstruatie 34 dagen na de curettage. Normaal heb ik een cyclus van 25 dagen, dus dat was voor mij lang wachten! Ik heb wel van meer mensen gehoord dat het tot 6 weken kan duren voor je weer ongesteld wordt.

Hoi,

Bij mij kwam de 1e menstruatie na 35 dagen. De volgende menstruatie kwam vervolgens pas na 49 dagen. Ben nu dus erg benieuwd hoe het deze cyclus zal zijn!

hey meiden,

Ik had even een vraagje. Ik ben op 16 februari gecurruteerd. Toen vloeide ik al dik een week. Na de curritage heb ik nog een paar dagen wat oud bloed verloren,maar niet overdreven veel. 1 dag ertussen gehad die iets heftiger was. Daarna ben ik het een week kwijt geweest en toen weer een dag of 2 heel licht bruin ertussen. Maar nu is mijn vraag wanneer je ongeveer je menstruatie kan verwachten en vanaf wanneer ik dat eigenlijk moet gaan berekenen??? en als je na die tijd je menstruatie nog niet heb is het dan verstandig om met de gyn contact op te nemen??

Veel liefs

Terug
Bovenaan