Menstruatie na curretage

<p>Hi dames, </p><p>9 mei helaas een curretage gehad van een tweede miskraam.<br />Nu aan het wachten op een menstruatie alleen vind ik het lastig.<br />Heb al 1,5 week gewoon de buikpijn van een ongesteldheid (heb het geluk dat ik amper ergens last van heb), maar heb verder nergens last van. Enorm licht bloedverlies gehad, maar het zet niet echt door. Nu vroeg ik me af, kan een menstruatie na een curretage veel lichter kan zijn dan normaal, of hoort het gewoon een normale menstruatie te zijn met normaal bloedverlies. Google helpt me hier niet echt bij haha, alleen hoe lang je er op moet wachten ongeveer. </p><p>Hoop dat eens van jullie me misschien wat ervaringen kan geven?</p><p> </p>

Hallo, 

Ik had 16 april mijn curratage en werd 6 juni weer ongesteld.
Bij mij was de ongesteldheid een stuk minder en korter dan wat het eerder was. Maar dat kan komen omdat de baarmoeder met de curratage helemaal schoon is gezogen. Verder wel de normale hormoonswisseling van te voren wat ik merk aan mijn stemming :=0

Heftig:( 
Zelf werd ik na 6 weken weer ongesteld en was het korter en minder dan normaal.
Die keren daarna weer een nette cyclus en normale menstruatie.

Dankjewel voor jullie reactie dames, helaas nog steeds geen menstruatie hier.. Wel de buikpijn die erbij hoort en eeenorm licht bloedverlies twee dagen. Nog minder dan wat ik normaal eind van mijn menstruatie heb. Wel al 1,5 week de krampen. Wordt er gek van het ziekenhuis wil me ook nergens bij helpen. Geen opwekkers op niets. Moet nog 3 weken wachten tot ik weer op controle kom.... 
Ben er echt beetje klaar mee en vooral teneergeslagen over hoe makkelijk het ziekenhuis hier over denkt. 'Denk er niet te veel aan' werd me verteld. 

Terug
Bovenaan