Menstruatie na curretage?

A

Anoniem

Guest
hallo meiden,

Mij naam is mirjam   en ben op 16maart met spoed gecurreteerd..!
Mijn vraag is of jullie misschien weten hoelang daarna je weer ongesteld wordt.
Ik lees op internet dat het 6 weken kan duren. zit nu op 28 dagen en heb nog nergens  
Last van. normaal als ik mijn menstruatie zou krijgen had ik al een week van te vorgen het gevoel als of ik door een vrachtwagen was overreden.

Ik heb er natuurlijk al een  digitale clearbleu test tegen aan gegooid maar natuurlijk niet zwanger..!

Misschien kunnen jullie me antwoord geven..  

Groetjes mirjam

Ps. voor iedereen die zwanger is van harte gefeliciteerd.

Hoi mirjam,

Ik zit met dezelfde vraag. Ik ben de 24ste gecurreteerd en heb dus wel een positieve zwangerschapstest. Ben echt in dubio of dit nou van de vorige zwangerschap is of van een eventuele nieuwe zwangerschap. Een dag na de curretage had ik al een bijna negatieve test.
Ik lees ook zo veel verschillende verhalen. De ene heeft zn eisprong een week na de curretage gehad, een ander 4 weken erna pas.

Ik ben zeer benieuwd naar de antwoorden hier, wou dat ik je kon helpen. Als ik van de week nog steeds positief test bel ik de gyn even en dan zal ik hem dit probleem ook meteen voorleggen! Als ik dan een antwoord voor je heb laat ik het je weten!

Liefs Jen

Hey jen,

Tja dat is wel een dilema ja, volgens mij ligt het er aan hoelang je zwanger was,
hoelanger hoemeer hcg toch?
Ik had een week na mijn curretage getest en die was toen negatief...!

Tuurlijk eergister weer getest maar die was ook negatief.
Ik moet 23 april op controle.. Dan zal ik die beste man is even ondervragen!

Groetjes mirjam

Hoi miriam,

Volgens mij hadden we ongeveer dezelfde zwangerschapsduur, ik zat ook op het novemberforum, ben na 6 weken het vruchtje verloren en de dag erna gecurreteerd.

Groetjes Jen

Hey mirjam, na mijn curretage in dec heeft het bij mij ook een 6tal weken geduurd voor ik terug ongesteld werd. Ik ben na 4 weken terug naar de gyn gegaan voor een bloedtest en toen konden ze mij vertellen dat ik op 2 à 3 dagen voor mn eisprong zat. Mss moet je ook een bloedtest aanvragen als je wat meer zekerheid wilt?

Groetjes

Hoi Hoi

Ik ben 26 feb. gecuretteerd en ben nog steeds niet ongi!
Er werdt tegen mij in het zkn huis gezegt dat het 4 tot 6 weken duurde voor ik weer ongi zou worden, gister was het dus al 7 weken geleden en nog niet aan de hand.
Ja woensdag wat roze slijm na het plassen tijdens het afvegen maar verder niks....

Liefss Mij

quote: mir_jam schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-04-2009 21:04:36'));

hallo meiden,

Mij naam is mirjam   en ben op 16maart met spoed gecurreteerd..!
Mijn vraag is of jullie misschien weten hoelang daarna je weer ongesteld wordt.
Ik lees op internet dat het 6 weken kan duren. zit nu op 28 dagen en heb nog nergens  
Last van. normaal als ik mijn menstruatie zou krijgen had ik al een week van te vorgen het gevoel als of ik door een vrachtwagen was overreden.

Ik heb er natuurlijk al een  digitale clearbleu test tegen aan gegooid maar natuurlijk niet zwanger..!

Misschien kunnen jullie me antwoord geven..  

Groetjes mirjam

Ps. voor iedereen die zwanger is van harte gefeliciteerd.

Hallo Mirjam,
Ik heb een curettage gehad en had anderhalve maand later nog geen menstruatie weer gehad. Op controle bleek dat er nog wat van de zwangerschap was blijven zitten en dat mijn lichaam nog "dacht" zwanger te zijn. Helaas ging dit uit zichzelf niet weg en was een 2e curettage nodig (gelukkig schijnt dit niet zo vaak te gebeuren, dus ik wil geen onrust stoken). Na de tweede curettage had ik na een dag of vier een paar dagen bloedverlies. Daarna heeft het ruim 6 weken geduurd voordat ik weer ongesteld werd. Toen wel meteen weer heel regelmatig! Dus heb geduld! Het komt vast wel weer snel!!!
Groetjes Delmira

Terug
Bovenaan