menstruatie na curretage?

Hoi,

Ff een vraagje, hebben jullie ook last gehad van een lange menstruatie na de curretage,
Ik ben 17 augustus gecurreteerd en na 4 weken netjes ong. geworden, het begon gewoon gelijk heftig toen een dag niets toen twee dagen oud bloed(sorry voor dit onsmakelijke verhaal) toen weer een dag niets toen een dag mega veel echt helder rood, toen weer een dag niets en nu alweer een paar dagen steeds een klein beetje maar nog steeds echt helder rood.
Herkent iemand dit?

Alvast bedankt,

groetjes natascha

Hoi Natascha,

Ik ben zelf twee keer gecurrateerd, en allebei de keren was mijn menstruatie daarna wel anders al normaal. Ik herken niet wat jij schrijft, maar denk dat het bij iedereen weer anders is. Als je het niet vertrouwd zou ik de gynaecoloog even bellen, dan ben je miscchien geruster...Sterkte ermee

Liefs Sarah

Hallo

ik was op zoek naar info ook over de menstuatie na een curretage.
Ben 21 augustus bevallen na een zwangeschap van 16,5 week. Ook ben ik toen gecurreteerd. Nu 6 weken verder nog niet ongi geworden. Wel heb ik lang na gevloeid. Ook dan 1 dag wel dan een paar dagen niet. Volgens de gyneacologe kan dit voorkomen. Nu is mijn vraag of jullie het volgende herkennen: Wel af en toe wat buikpijn ,buik is weer opgezet(net zoals toen ik net zwanger was) tepels zijn groter.
Zit ik nu tegen mijn menstruatie aan of zou ik zwanger kunnen zijn???Ik hoop dat iemand dit herkend.

hoi annie,

Wat naar om te horen zeg, heb je het wel een beetje kunnen verwerken?
Het zou idd kunnen dat je weer zwanger bent maar het kan ook zijn dat je hormonen nog wat van slag zijn, ik zou er ff een testje tegenaan gooien en dan verder zien.
Heel veel succes,

liefs natascha

Terug
Bovenaan