Menstruatie na curretage

Ik ben vandaag 4 weken geleden gecuretteerd, afgelopen weekend had ik mijn menstruatie alweer, hoe was dat bij jullie? Er werd gezegd dat het ongeveer 6 weken of langer zou duren voordat het weer op gang zou zijn. Vruchtje was 1,5 week voor de eerste echo al gestopt met groeien, dus liep er al een tijdje mee rond en heb toen nog 2 weken afgewacht en ben uiteindelijk een week later gecuretteerd, weet nu niet precies vanaf wanneer ik moet rekenen. Vanaf het moment dat ik hoorde dat het niet goed was of vanaf de curretage?

Groetjes Esje

Esje wat vervelend dat het mis is gegaan. Ik ben op 1-11-11 gecurreteerd op 6-12-11 werd ik ongesteld en op 5-1-12 had ik weer een positieve test en op 4-9-12 is onze zoon Joey geboren. Bij mij is er helemaal niet gezegd dat het 6 weken of langer kan duren. Ik denk dat het ook per persoon verschillend is. Heel veel sterkte en hoop dat je snel weer zwanger mag zijn.

Ik kan er helaas niet zo veel zinnigs over zeggen. Ik heb 3 februari een miskraam gehad met 8,5 week en loop een beetje met dezelfde vragen als jij. Gisteren had ik wat roze bloedverlies en 's avonds helderrood, maar heel weinig. Wel een beetje buikkrampjes, maar ben naar de sauna geweest en dacht dat get daardoor kwam. Vandaag helemaal niets meer... Snap er niets meer van?

Maud dit heb ik ook gehad ik was in december maar 3 dagen ongesteld en normaal echt 8 dagen, maar het was toch echt mijn ongesteldheid en in januari waren we weer zwanger. Heel veel succes meiden en sterkte met het verlies van nu.

Bij mij is de miskraam opgewekt op 1/11/12 en werd 6/12/12 opnieuw ongesteld maar heb ook bijna 2weken gevloeid op 22/11/12 was er bij de controle al een eitje te zien

Thanks voor jullie reacties! Het is gewoon afwachten wanneer ik weer ongesteld ga worden, liefst helemaal niet natuurlijk ;-) Als ik het zo lees, -al is het bij iedereen anders-, dan ben je best snel na een curretage zwanger. We zien het wel, heeft opzich geen haast hoor maar zou wel fijn zijn dat het snel weer zover is. Succes allemaal!

Je kunt inderdaad snel weer zwanger worden maar raden het vaak af want je lichamelijk wel hersteld zijn maar geestelijk kan het nog maanden duren..
Dus luister naar je zelf zo wel lichamelijk als geestelijk

Ook ik kan hier inmiddels over meepraten: 3-2 miskraam en 6-3 eerste menstruatie. Mijn menstruatie was weer zoals altijd. Cyclus was nu een paar dagen langer: 35 dagen ipv 31. Wel iets meer buikpijn, maar ik ben dolgelukkig. Dit snap ik weer! Heb jij al meer duidelijkheid?

Terug
Bovenaan