menstruatie na een keizersnede

Ik heb dus een keizersnee gehad en aankomede dinsdag is dat dus 10 weken gelden. Ik heb nog steeds geen menstruatie gehad. Is dit normaal? Moet de huisarts gaan bellen of de gynaecoloog? Ben vorige week op controle geweest bij de gynaecoloog en die verwacht dat het elk moment kan gaan door zetten. Maar hoe lang kan en mag het duren?

Na de 1e keizersnee duurde het bij mij een jaar voor het weer op gang kwam.

Na de 2e keizersnee duurde het ongeveer een half jaar.
En nu na de 3e 7 okt uitgevoerd ben ik vorige week het weer geweest. Alleen niet zo heftig als ik het normaal had.
Moet het alleen even afwachtten hoe het op gang komt en of het op gang komt(vergeten te vragen) want ik ben er nu gelijk bij gesteriliseerd.

Ik ben vaginaal bevallen op 12 okt. en ben ook nog niet ongesteld geweest. Bij mij dochter duurde het ook een aantal maanden voor het weer kwam.
Je kunt voor je eigen gemoed altijd de HA bellen :)!!

Heb 18 oktober een keizersnee gehad (9 weken geleden) en ben vandaag ongesteld geworden. Ga nu ook gelijk weer beginnen met de pil, dus weet niet of het zonder verder op gang gaat komen. Dit is trouwens mijn 1e keizersnee geweest, dus ik weet het niet hoelang het mag duren.
Heb gehoord dat BV er ook mee te maken heeft hoelang het duurt vorodat je het weer wordt.

Ik had gister ook een topic hierover willen openen, maar niet gedaan. Nu ben jij mij voor geweest.

Het is altyd verschillend by myn 1e keizersnee 3,5 jaar terug duurde t,ook erg lang nu heb ik dan 20 nu weer keizersnee gehad en kwam de ongesteldheid 2 december op gang

Terug
Bovenaan