Menstruatie na miskraam/curretage

Rosa82

New member
<p>Precies 5 weken geleden heb ik een curretage gehad ivm een missed abortion. Was 7-8 weken zwanger. Geprobeerd met cytotec op te wekken echter te hevig en lang bloedverlies waardoor alsnog curretage. 2 dagen na diagnose ma was mijn hcg 6000 en 10 dagen na curretage 18. Dus helemaal prima. 27 dagen na curretage heb ik heel licht bloedverlies (vooral oud en spoortje nieuw) gehad. Niet te vergelijken met een normale menstruatie. 6 dagen voordat dit begon had ik andere afscheiding, net eiwit, dus misschien eisprong. Ik hoop dus nog dat het een innestelingsbloeding was. Gisteren (14 dag na andere afscheiding) getest. Was negatief. </p><p>Nu ben ik heel benieuwd hoe en wanneer de eerste menstruatie van andere vrouwen na mk/curretage is geweest.</p>
 
<p>Ik was 3 weken na miskraam weer ongesteld, vrij snel vond ik zelf en ook gelijk weer regelmatig. </p><p> </p><p> </p>
 
<p>Hoi, ik was na 5 wk weer ongesteld, maar ik heb eeb spontane miskraam gehad. Geen curettage. Ik had altijd al een langere cyclus, dus ik lijk regelmatig. Nu de errste periode weer afwachten. </p>
 
<p>Hoi, ik was na 5 wk weer ongesteld, maar ik heb eeb spontane miskraam gehad. Geen curettage. Ik had altijd al een langere cyclus, dus ik lijk regelmatig. Nu de eerste periode weer afwachten. </p>
 
<p>5 weken na mijn curettage heb ik mijn eerste mentruatie gehad. Eerste 3 keer 1-2 dagen een heel klein beetje bruinverlies en dat was het. De vierde menstrauatie was eindelijk normaal en toen weer zwanger (helaas spontane miskraam geworden). <br /><br />Nu weer aan het wachten op mijn eerste menstruatie. Vorige week een eisprong gehad, dus ik verwacht hem volgend weekend :)</p>
 
<p>De 1e keer na curettage keurig na 28 dagen, maar na de 2e curettage 3 maanden geen menstruatie gehad.. na ruim 2 maanden bij de gyn echo laten maken, waarop al wel follikel te zien was, uiteindelijk spontaan weer op gang en nu weer regelmatig. </p><p>Kan heel erg variëren dus!</p>
 
Terug
Bovenaan