menstruatie na miskraam

Hai,
Ik heb 4 weken geleden een miskraam gehad. Ik heb sinds gisteravond een raar pijnlijk gevoel in mijn onderbuik. Ik dacht dat ik misschien ongesteld werd, maar ik zie nog niets. Komt iemand dit bekend voor, dat je voor je 1e menstruatie na een mk al een 'tijdje' pijn in je buik had.

Bijna 6 weken geleden heb ik een miskraam gehad en heb dus al die weken, totdat ik vorige week mij ongi had, buikpijn gehad.Ook was mijn ongi erg heftig en pijnlijk.Heb nog nooit eerder zo erg last gehad en gevloeid.Maar heb wel een "schoon" gevoel en durf er weer voor te gaan.

Ik ben 2 keer gecurreteerd in 8 dagen.
circa 26 dagen na mijn eerste curretage kreeg ik ook last van buikpijn en inderdaad werd ik 2 dagen later ongesteld.
Bij mij was het dus inderdaad zo.
Ik hoop voor je dat het snel komt, want dit was voor mij een van de weinige keren dat ik graag ongesteld wilde worden.
Groetjes van Caroline

ik heb ook een miskraam gehad en had eigenlijk nergens last van tot ik ongesteld moest worden en dat deed veel meer pijn dan ooit en ik was niet te genieten (vond mijn vriend) dat heb ik normaal nooit.
ik ben inmiddels al tiend dagen ongesteld en ik word er gek van heb al die tijd ook al hoofdpijn.
dus volgens mij is het wel gebruikelijk.
groetjes en succes tijger

Terug
Bovenaan