Menstruatie na miskraam

<p>Hee allemaal,</p><p>Vandaag 2 weken geleden miskraam met 6,2 weken gehad. Daarvoor al week bloedverlies, nu nog. Wel een echo gehad en alles was schoon. Nu voelde ik zondag me eisprong dus ovulatietest en die was positief.</p><p>Nu heb ik vandaag menstruatie buik en rugpijntjes. Gister al vk gesproken en t zou kunnen dat t zo door de war is dat de bloeding vd miskraam over is gegaab in menstruatie.</p><p>Wie heeft hier ervaring mee? Maakt me erg onzeker en.in de war.</p><p>Liefs</p>

Ik snap dat je in de war bent. Ik zelf ben na de bloeding van mijn mk na ongeveer 2maanden weer voor het eerst ongesteld geworden. Maar ik had gelijk met een collega een mk en die werd ook aansluitend aan haar bloeding ongesteld. Het verschilt dus heel erg per persoon. Ik zou de bloedingen bij houden en dan heb je straks als je weer ongesteld word goed een beeld of je lichaam je normale cyclus al heeft opgepakt. Ik zou bij deze ongesteldheid ook nog geen tampons gebruiken. 

Mij werd verteld dat je na 4-6 weken na je mk weer een menstruatie kan verwachten ... een positieve ovulatie test klopt dat is het hcg hormoon nog wat in je lichaam zit .... 
ik had 4 weken lang een positieve ovulatie test ? daarna mijn menstruatie en een maand later weer zwanger ?
heel veel sterkte 

Ja idd dat zou ook kunnen. Maar 2 dagen ervoor waa die test niet positief. En als ik nu uit tel zou vandaag wel "normaal" gesproken mijn menstruatie moeten beginnen.
Hiervoor heb ik ook miskraam gehad, en zwanger geraakt 2 weken na die miskraam. Wat een gedoe allemaal he, hoplijk snel weer normaal zodat we verder kunnen.

Idd laten we hopen dat het snel weer over is en dat je het af kan sluiten ... 
en dat je dan wel een mooie zwangerschap mag hebben 

succes 

Ik heb 4 weken geleden een curretage gehad en direct daarna heb ik ongeveer een week gevloeid. Nu afgelopen maandag, 4 weken na de operatie, 1 dag best hefitg bloedverlies gehad in een periode van een paar uur en sinds die maandag alleen maar licht bruine afscheiding.
Het lijkt me stug dat ik maar 1 dag ongesteld kan zijn. Ik hoop op een nasleep ergens de komende dagen. Een vriendin van me zegt dat het een innestelingsbloeding geweest had kunnen zijn, ik ben sceptisch en ik durf geen test te doen. 

Terug
Bovenaan