<p>Hoi dames,</p><p>Inmiddels ben ik 4 weken verder na mijn miskraam (vruchtje bij 6 wkn gestopt met groeien). Afgelopen zondag was het 4 weken geleden dat ik voor de eerste keer tabletten inbracht om mijn miskraam op te wekken. Exact één week daarna volgde de tweede dosis tabletten omdat er nog restweefsel was achtergebleven. Helaas hebben de tabletten de tweede keer niets gedaan en op advies vd gynaecoloog moest ik mijn menstruatie afwachten. Waarschijnlijk zou hiermee "de boel" opgeschoond worden. Sinds gisteren (precies 4 weken na de opgewekte miskraam) heb ik menstruatiekrampen en licht bloedverlies. Vandaag zit ik op dag twee en ik vind dat ik het amper een menstruatie kan noemen. Een inlegkruisje volstaat en enkel na het plassen en bij het "spoelen" onder de douche is er bloed te zien. Dit is helderrood en sliert-achtig. Gisteren zat er iets of wat bruin bij (mini stolseltje) maar al met al is hier ook alles mee gezegd. Volgens de gynaecoloog was het restweefsel nog maar 1,5cm. Ik weet dus ook niet wat ik kan verwachten.... ik hoop zo dat de menstruatie doorzet en ik er "vanaf" ben. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik had verwacht dat de menstruatie (en zeker in het geval van restweefsel wat kan meekomen) na een miskraam best heftig kon zijn. Mijn grootste angst is alsnog gecurreteerd te worden.. al weet ik niet of ze dit zomaar doen bij "nog maar 1,5cm".</p><p>Wie oh wie lieve dames kan mij wat meer informatie geven.</p><p>Liefs! </p>