Menstruatie na miskraam

<p>Hoi allemaal,</p><p>Ik heb november een miskraam gehad ik was 10 weken zwanger. Maar enkele dagen geleden werd ik ongesteld, maar zonder pijn... heb echt nergens last van gehad. Geen hoofd of buikpijn echt niks. Ook minimaal bloed verloren. Normaal gesproken ben ik "ziek" als ik ongesteld moet worden en verlies ik enorm veel bloed. Ik ben wel 25 november gevaccineerd, Janssen. Maar ik lees alleen maar na zowel een miskraam als vaccinatie dat je menstruatie alleen maar heftiger moet zijn.</p><p> </p><p>Heeft iemand hier ervaring mee?</p>
 
Hee hoi,
Nee helaas.. wel ervaring met een miskraam, van 5,5 week. Het enige verschil wat ik had was dat mijn menstruatie echt véél later was dan normaal, 28 normaal, toen ineens 34 dagen. Duurd wel een paar maandej voordat alles weer normaal was..
Bij inentingen wel veel verstoorde menstruatiecyclussen gehoord.. vaak langer maar korter zou dan natuurlijk ook kunnen.. 
 
Hee hee ! 
Mijn eerste menstruatie was ook helemaal niet heftig na de miskraam ! Normaal ben ik ook heel heftig ongesteld ! Ben nu voor de tweede keer ongesteld geworden en ook weer niet heftig maar gewoon normaal .. 
dus maak je geen zorgen ! 

 
Terug
Bovenaan