menstruatie na miskraam??

Even een vraagje: Ik heb een maand geleden een miskraam gehad, maar ben nog niet aam het menstrueren. Weet iemand wanneer het meestal weer opgang komt. Ik had altijd een regelmatige cyclus van 27 dagen. Nu is dit miijn tweede miskraam, maar de vorige keer kan ik me niet meer herinneren. Wie weet antwoordt.
groetjes mion

Hoi,

Ben na 33 dagen voor het eerst weer ongesteld geworden. Het schijnt dat vrouwen tussen 4 en 6 weken ongeveer weer menstrueren. Mijn verloskundige zei ook 4 weken.
Ik weet niet hoe mijn cyclus normaal gesproken is. Was de 2e ronde al zwanger geworden....

Groetjes Ineke

Hoi,

Allereerst, meid wat jammer dat je een miskraam gehad hebt. Helaas weten we hier allemaal wat een impact dat heeft op je leven. Zeker als het een tweede keer gebeurt.

Bij mij kwam het de eerste keer na 4 weken weer op gang, en de tweede keer na bijna 5 weken. En het klopt dat het tussen de 4 en 6 weken kan duren. Dat zei mijn gyn ook. Heb je het vruchtje verloren of heb je een curetage gehad? Ik heb beide keren een curetage gehad. Ze zeggen dat het bij een "gewone"miskraam vaak weer via de gewone telling verloopt. Als jullie weer geklust hebben deze maand is het natuurlijk ook mogelijk dat het alweer raak is!   En bij twijfel kun je altijd even bellen met je HA, verloskundige of gyn.

Ik hoop dat je wat aan mijn antwoorden hebt.

Groetjes, Kat

Na mijn  bevalling (na zwangerschap van 18 weken)   duurde het 31 dagen. Ik heb normaal een cyclus van 25 dagen, dus het duurde maar 6 daagjes langer.

Overigens was ik ook na de andere bevallingen (wel voldragen en twee gezonde kids) binnen 5 weken weer ongesteld.

Miep

Hoi Mion,

Wat jammer dat het mis is gegaan.
mijn menstruatie kwam na de miskraam precies met 4 wkn maar
daarna duurde het weer 6wkn dus ik wist het ook niet maar je lichaam kan raar reageren. Gewoon afwachten dus maar het komt wel weer op gang wanneer jouw lichaam er aan toe is.
heel veel sterkte.

groetjes astrid

Terug
Bovenaan