Menstruatie na missed abortion

<p>Eind juli missed abortion gehad, paar weken daarvoor al afentoe bruin bloed verlies. Bloed verloren tot ong 6 aug.  Daarna nog geen echte Menstruatie gehad. Wel om de paar weken lichtroze bloedverlies wat wel steeds ietsje meer lijkt te worden..  1e keer was maar heel kort, 2e keer was 3 dagen afentoe een beetje,en nu is het sinds gisterenennog weer ietsje meer.. maar nog steeds geen normale menstruatie. Ben 2 weken terug nogvooreen echo ter controle geweest en dat zag er goed uit zei ze..</p><p>Hebben meer zoiets meegemaakt??</p>

Ikzelf was na 6 weken goed ongesteld, daarvoor ook kleine beetjes bloed.
Hoe ziet je slijm eru i t? Die moet doorzichtig zijn. Is dat niet het geval dan ben je nog niet helemaal schoon, hou dat dus in de gaten. En maak eventueel een nieuwe afspraak.
Ik had dit tot ik goed ongesteld werd, toen is het laatste weefsel erbij uitgevloeit.

Het heeft dit keer gelukkig wel doorgezet..naja gelukkig?... het is zoals gezegd word inderdaad erger als dat het normaal was.. maar als het nu weer normaal loopt weet ik tenminste  weer waar ik aan toe ben

Terug
Bovenaan