menstruatie na stoppen met de pil

A

Anoniem

Guest
Hoi!

Hoe is dat bij jullie? Ik was voor de pil best lang en hevig ongesteld. Nu, na 7 jaar slikken weer te zijn gestopt, ben ik eigenlijk nog maar 3 a 4 dagen ongesteld. Zou het na 3 mnd nog steeds op gang moeten komen of kan het zijn dat dit gewoon veranderd is?

Lees graag jullie ervaringen!

Groetjes Annelies.

Volgens mij is er niets raars aan de hand met je. Ik heb precies hetzelfde gehad. Nu ben ik meer dan 3 jaar van de pil (ben overgegaan op de PERSONA) en het is hetzelfde gebleven. Vrij regelmatige cyclus, 3 a 4 dagen echt ongesteld de dagen erna nauwelijks meer wat. Deze 3 dagen zijn (vooral de eerste 2dagen) wel heeeeel heftig.

Succes met ontpillen, denk dat het allemaal goed met je is. Hopelijk heb je een normale regelmatige cyclus, dat is echt prettig.

Groet,
Nicky

Hoi Annelies,

ik sluit me daarbij aan. Ik had voor het slikken van de pil ook een ongi van 5 dagen. Ben sinds december gestopt met de pil en ik heb nu een ongi van 3 dagen en veel minder zwaar. Ik denk dat dat gewoon met het ontpillen te maken heeft. Ik neem aan dat als alles uit mijn systeem is, het weer zoals voor de pil wordt.

Liefs,

Sara

Terug
Bovenaan