Menstruatie na vaccin anders

<p>Hoi lieve dames !  Vorige week zondag mijn tweede vaccinatie gehad en al veel te vroeg ongesteld .. ook mega gevoelige borsten terwijl ik hier normaal nooit last van heb ! Ook misselijkheid aanwezig !  Heb het vaccin Pfeiffer gehad , iemand die met mij hierover kan meepraten ?  hoor graag van je !  veel liefs </p>
 
Ik persoonlijk niet maar een collega van me had precies hetzelfde.
En m'n buurvrouw (35 jaar) heeft hartkloppingen gehad en is opgenomen in het ziekenhuis daardoor, ze had voorheen nooit problemen met haar hart. Ze is nu een paar weken verder en nog steeds erg moe en last van d'r borst/hart en paniek aanvallen.

Bij mijn collega is het alweer een maand of 2 terug dat ze haar vaccinaties gehad heeft, maar na 2 maanden is haar menstruatie nog niet op orde, komt steeds onregelmatig terwijl ze altijd op tijd ongesteld was.

Ik hoop heel erg voor haar en voor jou dat je menstruatie snel weer regelmatig is en dat het bij deze 'bijwerking' blijft.

Zelf laat ik me niet vaccineren want ik ben banger voor de bijwerkingen zoals o.a. een onregelmatige cyclus dan voor Corona zelf. Ik heb Corona gehad vorig jaar, amper ziek van geweest. Ik krijg liever nog een keer Corona dan bijwerkingen van een vaccinatie waar weinig over bekend is en dat maakt mij veel banger.
 
Hier zelf niet, ik vaccineer dit vaccin niet ivm onbekende bijwerkingen op lange termijn voor mijn baby. Ben 29w zwanger nu.
Mijn buurvruw heeft 2x pfizer gehad, ze is 41j en moet binnenkort onder het mes voor vleesbomen. Ze zijn best heftig en ze moeten als ze pech heeft de hele baarmoeder weghalen. Gelukkig voor haar heeft ze al een gezonde puber zoon.
Mijn nicht is ook na de 2e prik steeds onregelmatig ongesteld. Ze zijn actief bezig om zwangee te worden, maar elke ovtest is steeds negatief. Ze heeft nu een onderzoek lopen hoe dit kan.
Ik ken er verder ook 2, volledig gevax, die nergens last van hebben in mijn directe omgeving. Buiten een weekje grieperig en 1tje die nu in quarantaine zit ivm een positieve pcr test. 
Hopelijk blijft het bij jou maar een tijdelijke bijwerking en trekt het snel weg.
 
Ik werd ook veel te vroeg (5 dagen) ongesteld na de 2e pfizer. Verder was het een normale menstruatie. Voor mijn zwangerschap kon ik er de klok op gelijk zetten, dat is na mn zwangerschap wel wat minder precies maar 5 dagen vond ik wel erg veel.
 
Mijn cyclus was na de eerste vaccinatie ineens veel langer. Ik werd pas na 38 dagen ongesteld en dat is voor mij niet normaal. Ik had al bijna een zwangerschapstest gekocht toen ik toch ongesteld werd.
Nu hebben wij op dit moment geen wens om zwanger te worden. Dus ik zat al een beetje in de stress. Al wist ik eigenlijk wel dat het helemaal niet kon. Genoeg maatregelen genomen;).
Na de 2de vaccinatie was mijn cyclus 33 dagen. Ik heb geen hele regelmatig cyclus. Maar het zit wel altijd tussen de 28 en 32 dagen.
 
 
Hoi! Hier kwam mijn menstruatie ook wat later, maar ik was pas net weer 1x ongesteld geworden na de bevalling. En geef nog bv dus ik weet zoiezo even mijn cyclus niet. Ik ben nu weer 8 dagen te laat maar pas vandaag mijn 2e vaccinatie gehad dus ik kan niet vertellen of het nou daar door komt of omdat mijn cyclus nog even ‘op gang moet komen’. Ben benieuwd. ?
 
Herkenbaar!! Las overal dat dames later ongesteld werden. Vorige maand cyclus van 26 dagen. Nog nooit gehad altijd 31 a 33 dagen. 2e prik uitgesteld die stond gepland in de week dat ik een positieve zwangerschapstest in handen had.
 
Ik ben 6mnd geleden bevallen en een strike cyclus direct weer na de bevalling.
 
Na 1e vaccinatie was in bijna 2wkn overtijd. Na m'n 2e vaccinatie 3dgn te laat. Ik verwacht dat het een kleine bijwerking isen wacht dan ook gerust af hoe m'n cyclus zich ontwikkeld. Gebied mij wel te zeggen dat er bij ons geen kinderwens meer is en ik daardoor niet heel erg bezig ben met m'n cyclus 
 
Terug
Bovenaan