Menstruatie na zwangerschap

<p>Hoi allemaal,</p><p>Ik heb een vraagje over hoe jullie menstruatieperiode verliep na de zwangerschap?</p><p>Ik ben 5 maanden geleden bevallen en zo’n 3 a 4 weken later werd ik voor het eerst ongesteld. Niet zo veel aan de hand en redelijk zoals het was. Ik was nooit zo heftig ongesteld en zou het zelfs aan kunnen met maar 1 tampon of maandverbandje per dag. Natuurlijk gebruikte ik er I.v.m. hygiëne wel meer. Echter word ik nu steeds vaker ongesteld en steeds heviger. Ik heb ook meer klachten, flinke buikpijn met veel steken en flinke rugpijn. Ik durf wel te zeggen dat ik een aardig hoge pijngrens heb, maar dit os echt geen pretje. </p><p>Nog geen 2 weken nadat ik mijn laatste menstruatiedag had, werd ik weer ongesteld. Dit duurt inmiddels alweer bijna een week. Ik moet nu ieder uur mijn tampon en maandverband vervangen en afgelopen nacht ontzettend doorgelekt met een dik en groot maandverband. Het lijkt wel of er een kraan is opengedraaid. </p><p>Is dit voor iemand herkenbaar? Dus vaker en een flink stuk heviger ongesteld worden na een zwangerschap? </p>
 
Ik had het niet vaker, maar inderdaad veel meer dan ervoor! En ook veel meer klachten veel buikpijn en rugpijn en lekte snachts ook gewoon telkens door 
 
Ik had direct weer een regelmatige cyclus. Ik ben wel heel heftig ongesteld. Het loopt langs mijn benen ? Ik moet echt elk uur verschonen, want anders lek ik door. Ik heb hele andere klachten als ik ongesteld moet worden dan voor mijn zwangerschap.
 
Terug
Bovenaan