<p>Hoi hoi, ik vroeg me af hoe snel jullie na de bevalling weer ongesteld zijn geworden? Ik ben nu bijna 8 weken terug bevallen, nog geen menstruatie te bekennen tot nu toe. Heb wel de eerste 3 weken 5 tot 7x per dag gekolfd.</p><p>Op basis van wat hoofdpijn en nek klachten zou het me niet verbazen als ik binnenkort ongesteld wordt en hierbij meteen mijn volgende vraag. Ik wilde eigenlijk de pil niet meer gaan slikken omdat ik er slecht op reageerde met huidklachten, daarnaast willen we als ons kindje rond de 1 jaar is evt voor een 2e proberen en ik vond het ontpillen bij de eerste niet zo grappig dus dat wilde ik eigenlijk niet nog een keer.</p><p>Maar goed, nu mijn dilemma. Ik ga het weekend van 9 november een lang weekend weg en 9 december voor 2 weken op vakantie en ongesteld zijn als ik ga zwemmen vind ik een drama. Dus nu twijfel ik heel erg.. Toch weer voor 2 of 3 maanden de pil slikken zodat ik tijdens de vakantie door kan slikken, niks doen en hopen dat het gunstig valt (maar ik raak daar wel wat gestrest van denk ik) of rond het weekend en de vakantie Primolut slikken om een menstruatie uit te stellen, maar volgens mij kan het hier ook doorheen komen. Wat zouden jullie doen? Alvast bedankt! </p>