menstruatie na zwangerschap

Hoi,

Ik ben 27-02-2007 bevallen van onze zoon Tom.

Ik vloei al enkele weken niet meer, en mijn vraag is wanneer ik de menstruatie ongeveer kan gaan verwachten, of het bijv. bij jullie al zover is?

Mijn vk zei me destijds dat het 4 tot 6 weken kan duren...
Maar op internet lees ik soms enkele maanden...

Ook ben ik bang voor seks met condoom, ik ben gewoon bang dat het niet veilig is, scheurt het, of zit er een gaatje in... en mijn vent is er ook niet happig op...

Hoe doen jullie dit?

Bvd NENS

Grappig...ik heb net ook een topic hierover geschreven..
Ik zit er ook op te wachten, na 9 weken..
Ik hoop maar dat de condooms bij ons wel hebben gewerkt...
Groetjes, Alida

hoi nens

ik wilde ook net een berichtje plaatsen..
Ik ben 9 weken geleden bevallen van een zoon Milan-Tim....
maar ook nog steeds niet ongi ik begin hem nu wel een beetje te knijpen hoor....
ben 2 weken geleden voor nacontrole geweest... en de gyna zei als je het volgende maand nog niet ben een test laten doen nou daar sta je dan met een beebie van 7 weken...hihi...
op dit moment ook nog de griep dus dat kan er ook nog wel bij..hihi...
nou ja ik hoop maar dat het snel komt want Milan is al het vierde kindje dus het was eigenlijk wel goed zo.....
maar ja mocht het zo zijn is het wel welkom hoor maar toch.....hoop maar dat mijn hubbie zich snel laat helpen..hihi.... hij is nog al bang voor een prik maar goed afspraak is afspraak...

liefs mandy mama van Milan

Hoi,

Ik ben 1-02-2007 bevallen van mijn dochtertje Danaë
16 dagen daarna werd ik al voor het eerst weer ongi
De maand erop alweer niet en nog steeds niet... dus inderdaad maar hopen dat die condooms helpen

Tijdens de zwangerschap heb ik ook wel eens meegelezen op het andere forum maar dacht vandaag laat ik me maar eens aanmelden :)

Groetjes Sabrien,

mama van Danaë

Terug
Bovenaan