Menstruatie niet op gang tijdens stopweek pil

Hoi hoi!<br />Ik heb na mn bevalling de minipil geslikt i.v.m. borstvoeding en heb nu net mn eerste strip van de ‘normale’ weer gehad. Deze slikte ik gelijk door na de laatste minipil. Tijdens de minipil wel paar dagen bloedverlies gehad. Nu zit ik alleen in mn stopweek.. en mn menstruatie komt al 2 dagen niet op gang. Voorheen was ik 2 dagen na mn laatste pil al wel ongesteld of minimaal spotting, nu niks.. iemand dit ook meegemaakt?<br />Mn zoontje is (al) 5mnd.<br />3mnd minipil en nu net 1mnd pil.
 
Misschien nog even geduld? Bij mij duurde het meestal 3 a 4 dagen voordat het op gang kwam in de stopweek. Misschien bij jou deze keer ook?
 
Ik had ook onwijs veel klachten toen ik na me bevalling weer begon met de pil. Maar de huisarts raadde me aan om zeker 3 maanden af te wachten. Je hele hormoonhuishouding ligt overhoop en dat heeft echt ff tijd nodig. Als je nog een x een maand overslaat wel ff test doen kreeg ik als advies. Het kan ook zijn dat zodra je weer moet slikken ineens na 2 pillen onwijs ongesteld wordt.

Ik had de 1e maand keurig in stopweek. Wel na 4 dagen pas. Maar de 2e maand na 2 dagen en na 2 uur volledig doorgelekt. Je hormonen slaan echt op hol.

Als je niet vertrouwd altijd gewoon ha bellen. Zij zijn er ook voor advies. Succes
 
Terug
Bovenaan