Menstruatie, of eigenlijk gezegd welke.

A

Anoniem

Guest
Dag meiden,

Sinds onze zoon geboren is heb ik niet meer gemenstrueerd. Morgen is hij alweer een half jaar. Ik geef nogg gedeeltelijk borstvoeding. Ik weet dat dit de menstruatie kan uitstellen, maar ook 6 mnd?

De laatste menstruatie is inmiddels al bijna anderhalf jaar, voor deze zwangerschap heb ik een miskraam gehad en daarna gelukkig meteen zwanger geworden. Daarvoor was het ook een beetje een zooitje, maar kwam het meestal wel binnen 40 dgn. Vroeger had ik ervoor getekend, maar nu begin ik me wel een beetje ongerust te maken.

Heeft iemand hier ervaring mee, en hoe lang heeft het bij jullie geduurd?

Dank Froukje

Hej!!
Herkenning hier hoor! Ik voed Linde al bijna 8 maanden (hoera, nooit gedacht!) en heb ook nog geen mens gehad. Fijn toch?? Ha,ha, dat is een voordeel vind ik althans. Ik ben dus nu ook al zeg maar zo'n 17 maanden niet meer ongesteld geweest. Het komt vanzelf weer terug als je straks gestopt bent met de BV. Bij mijn nacontrole zei de vlk al dat het zelfs tot wel een jaar kan uitblijven. Let wel op, geen garantie als voorbehoedsmiddel!! Komt goed meid, straks als je het weer hebt, baal je misschien wel weer.... Liefs Pippi

Hoi Froukje!

Toen ik m'n oudste (nu bijna 4) bv gaf duurde het ongeveer een jaar voordat ik weer menstrueerde. Een paar maanden erna raakte ik weer zwanger. Toen geen bv en al gauw weer ongesteld. Toen weer zwanger en na de ks kreeg ik complicaties en is de baarmoeder en alles weggehaald dus nu nooit meer ongesteld!

groetjes,Priscilla

Ik ben jaloers!!!!!!!
Mijn zoontje is bijna 5 maanden en ben nu al voor de 2e keer ongesteld.... en hoe...!
Geniet er dus maar van!

Liefs!

Dag dames,

Hier eentje die wel weer "gewoon" ongesteld is. Nou ja gewoon ik werd 5 december (precies een jaar na mn laatste mensrtuatie voor ik zwanger werd) ongesteld, maar 1 dagje en nu werd ik gister weer ongesteld, maar heb het nog nooit zo heftig gehad. Mijn zoontje is van 20 september.
Ik geef borstvoeding, maar hoop toch stiekem dat ik snel weer een beetje regelmaat krijg, want we willen voor een tweede gaan.

Groetjes Jen

Terug
Bovenaan