menstruatie of iets anders?

A

Anoniem

Guest
<p>Hallo Dames,</p><p>Afgelopen zondag 14/6 verwachtte ik mijn menstruatie. Ik heb een gemiddelde cyclus van 27 dagen, maar heb ook uitschieters gehad naar 23 én 33 dagen (erg leuk, bedankt lichaam). Donderdagochtend 11/6 veegde ik lichtroze na een wc bezoek, ik dacht dus dat ik iets eerder ongesteld zou worden. vrijdag, niets. zaterdag bruinverlies en heel lichte vloei licht-“roest”rood niet een kleur of vloei die ik gewend ben! Zaterdag op zondagnacht weer niets en zondag middag minimale vloei. <span style="display: inline !important; float: none; background-color: #ffffff; color: #333333; font-family: Georgia,'Times New Roman','Bitstream Charter',Times,serif; font-size: 16px; font-style: normal; font-variant: normal; font-weight: 400; letter-spacing: normal; orphans: 2; text-align: left; text-decoration: none; text-indent: 0px; text-transform: none; -webkit-text-stroke-width: 0px; white-space: normal; word-spacing: 0px;">Vandaag heb ik weer iets vloei, maar zéér minimaal, nu wel meer helderrood, sinds vanochtend 7.00 uur 6 druppels misschien? (ik gebruik een cup)</span></p><p>Normaal flinke buikpijn op Dag 1 bruinverlies/lichtrood, dag 2 duidelijk ongesteld-helderrood, dag 3 zwaardere dag, dag 4 lichte vloei – einde. </p><p>Ik ben iets duizelig, zeurende onderbuik, vrij moe en helemaal geen krampen gehad.</p><p>Zijn er mensen die ook dachten dat ze ongesteld waren geweest en herkennen zich in dit verhaal? Ik wil pas na de 33 dagen testen om teleurstelling te voorkomen, maar gooi het hier toch even in de groep! </p><p>Ik hoor graag van jullie ?   </p>

Ik wacht af tot dag 33 omdat ik meerdere keren pas ongesteld ben geworden op dag 34, vandaag zou de 30e dag zijn maar twijfel of het een mini menstruatie (wat ik nooit gehad heb en normaal breekt het na 1 dag echt wel door) is. 
We zijn deze maand in ronde 11. Ik ervaar geen stress of ik wel/niet zwanger ben want ik dacht al gewoon ongesteld te zijn geworden :) Nieuwe rond nieuwe kansen! maar nu alles niet doorbreekt en ik maar heel minimaal vloei ben ik gaan twijfelen. 

Morgenochtend toch maar even een testje wagen..

Terug
Bovenaan