<p style="text-align: left;">Hallo allemaal</p><p>Ik ben 28 jaar en m'n man en ik zijn al een jaartje aan het proberen ...<br /><br />Deze ronde zaten er twee grote follikels klaar (ik zit in een vruchtbaarheidstraject en word dus goed opgevolgd). Kans op tweeling, maar die kans is altijd eerder klein. Weet ook niet of dit terzake doet...</p><p>Maar ik heb nu iets geks voor. Ben - of tenminste dat denk ik - ongesteld maar dit 3 dagen voor m'n nod... en ook wel weinig. Gisterenochtend begon het, bruinig bloed bij het plassen, 's avonds bijna niks meer. <br />Een hele nacht kurkdroog maandverband gehad, maar deze morgen dan donkerrood/bruinige stolsels... Omdat ik zwangerschapskwaaltjes heb (enorme trek, misselijk met vlagen, lichte hoofdpijn, steekjes in baarmoeder, moe,...) twijfelde ik dus of dit m'n menstruatie was. Ik heb dus een test gedaan en die was (helaas) negatief. Ik ben reeds 12 dpo.<br />Toch mag ik van de gyn nog niet starten met clomid... moet maandag bloed laten nemen om een eventuele zwangerschap uit te sluiten. <br /><br />Wat ik me nu afvraag... zijn er hier dames die hetzelfde meemaakten als ik en ook zo lang negatief testten, maar na (of ruim na) nod toch positief?</p><p>Ik weet even niet meer wat ik moet denken. Wil enerzijds absoluut geen valse hoop hebben, maar anderzijds... m'n lichaam doet toch anders dan normaal en zo'n rare menstruatie...</p><p>Alvast bedankt!</p>