Menstruatie of innestelingsbloeding na miskraam?

<p>Hoi allemaal!</p><p>In mei helaas een vroege miskraam gehad met 7 weken. We zijn sindsdien weer bezig om zwanger te worden want het kindje was erg gewenst. Sindsdien heb ik al een gewone menstruatie gehad na 30 dagen, nu ben ik twee dagen overtijd. Ik was overtuigd dat ik weer zwanger was door het uitblijven van pijnlijke borsten (bij ongesteldheid altijd gezwollen, pijnlijke borsten, bij zwangerschap had ik juist geen pijnlijke borsten) en de misselijkheid en vermoeidheid die ik met de eerste zwangerschap ook had. Zwangerschapstest was dinsdag nog negatief maar dat was nog voor mijn NOD. </p><p>Vandaag ineens roze bloedverlies / afscheiding. Nu is het veranderd in bruinverlies en lijkt het op een lichte menstruatie (alleen dan bruin). Juist omdat ik overtuigd was zwanger te zijn en het anders is dan mijn normale menstruatie weet ik niet wat ik moet denken. Wel lees ik dat menstruatie heel anders kan zijn na miskraam. Als het niet doorzet ga ik toch weer testen, maar zou dit een innesteling kunnen zijn of is dit gewoon toch menstruatie? </p><p> </p>

Het is inderdaad lastig om te zeggen wat het is en de enige manier is inderdaad een test. Houd hoop! 
Heftig allemaal hoor. Hopelijk heb je snel een positieve test in handen.

Terug
Bovenaan