Menstruatie of innestelingsbloeding?

<p>Hallo,</p><p>Ik hoop dat ik hier op de goede plek zit voor mijn vraag.</p><p>Mijn laatste menstruatie begon op 1 februari en verwachte menstruatie zou weer op vrijdag 1 maart moeten komen. Nu heb ik echter sinds afgelopen zaterdag elke dag een klein beetje bruin bloedverlies ofzo. Om een inschatting te maken kwa hoeveelheid zou ik zeggen eerst 2 dagen 3 druppels per dag en gisteren ietsjes meer. </p><p>Zou dit innestelingsbloed kunnen zijn en wijzen op een zwangerschap? Normaal duurt mijn cyclus precies 28 dagen en vraag me af of er iets anders aan de hand kan zijn. Het is nog te vroeg om te testen dus hoop ik hier wat ervaringen te horen!</p>
 
Ik zou dan over een weekje ofzo gaan testen. Ik had buikpijnen. Maar je zit er wel 5 dagen voor dus zou heel goed innesteling kunnen zijn.
 
Hoi, 
Na een jaar eindelijk zwanger van de 2e. Ik heb ook heel wat keren bij een vroege menstruatie gehoopt dat het  een innestelingsbloeding was. 
De laatste x heb ik wel echt een innestelingsbloeding gehad en het ook gevoeld. Het zag er bij mij uit als een roze paars achtig piepklein streepje bloed bij afvegen na toilet dit 3 x op 1 dag en 11 dagen later een positieve test. 
(Sorry voor de gross details)
Ik hoop dat het raak is! 
Liefss
 
Hallo bedankt voor jullie reacties :)
Vandaag buikpijn en hoofdpijn en helaas net bij een toiletbezoekje veel rood bloedverlies. Ik ben dus denk ik gewoon nu een aantal dagen eerder ongesteld geworden. Wat een mindfuck zeg om het zo maar te noemen. Bijna een jaar lang echt stipt om de 28 dagen en dan nu.... Helaas. 
 
Terug
Bovenaan