menstruatie of innestelingsbloeding?

A

Anoniem

Guest
Hallo Allemaal,

Ik heb een vraag en wie weet kunnen jullie mij daar wel bij helpen.

Ik ben nu 3 maanden gestopt met de pil. Normaal gesproken zitten er 30 á 31 dagen tussen mijn menstruaties. Ik ben dan altijd 5 dagen ongi. Heb dan ook vaak lichte buikpijn de eerste dag. Ik had eigenlijk gisteren ongi moeten worden maar was het afgelopen woensdag al. 5 dagen te vroeg. En was maar 2 dagen ongi. Nou ja ongi .. het was meer van zon bruine substantie en eigenlijk geen bloed erbij. Ik had die woensdag ook hevige buikpijn. Tot aan gisteren heb ik steeds het gevoel gehad dat ik weer ongi moest worden. Had dezelfde pijn onder in mijn buik maar werd het niet. Moet ook vaak plassen. Mijn borsten deden 2 weken voor die bruine drap kwam erg veel pijn. Ze voelde hard aan. Nu valt dat gelukkig weer mee. Voor de rest ben ik erg moe. Ik heb afgelopen zondag een test gedaan en die was negatief. Misschien te vroeg getest? Of zou het toch gewoon een menstruatie zijn geweest. Wie kan mij hier meer over vertellen?

Gr Clau

Ik denk dat het je ongi is geweest. Je bent nu 3 maanden gestopt met pil, dus kan nog ontpillen zijn, dat je cyclus nog niet helemaal gelijk loopt. De week voor ik ongi wordt, heb ik ook al last van mijn borsten,en plassen moet ik ook vaak. Dat kunnen zw.verschijnselen zijn maar ook zeker ongi klachten.
En als je t zeker wilt weten, kan je over   een oaar dagen nog een testje doen
succes!

Hoi,

natuurlijk hoop ik voor je dat het inderdaad  een innestelingsbloeding was, maar het hoeft niet. ik had vorige maand hetzelfde, ook maar 2 dagen en iets te vroeg, ik heb een paar dagen na mijn NOD getest, maar helaas...
Ik zou na je eigenlijke NOD er gewoon een testje tegenaangooien.
Laat je nog wat van je horen daarna??
Succes!!!

Groetjes Janne

Terug
Bovenaan