<p>Haai, ik ben nieuw hier en wil dit even kwijt. Alvast sorry voor het lange verhaal. <br />ik dacht namelijk dat ik zwanger was... </p><p>17 juni had ik een licht bloeding die na een paar uur over was, op internet stond dat het om een innestelingsbloeding kon gaan. Nou wilde ik er niet te veel over nadenken dus wachtte ik om mijn ms. Had wel onwijs pijn in mijn onderrug en wat was ik vermoeid zeg, af en toe vagen van misselijkheid meer niet. <br />Mijn ms kwam maar niet.... na een week nog niet dus zeker overtijd, heb een test gehaald en volgende ochtend getest... wat een licht streepje was dat pff nog steeds geen zekerheid heb het afgewacht.. 2 weken overtijd, weer een test gedaan.. nog steeds een licht streepje. Volgens mij klopt er iets niet, dat dacht ik althans. Nou heb ik gister een bloeding gehad, het begon licht en werd steeds erger met stolsels, ik was in de war... was ik wel zwanger of niet heb ik nu gewoon mijn Ms of... vandaag naar de HA geweest het verhaal uitgelegd moest urine afgegeven en nu was het even wachten.... HA kwam mij halen voor m’n uitslag... De test was negatief.. HA zei dat het kan dat het vruchtje al weg was maar dat was wel erg snel, omdat ik gister begon te bloeden. Ik was verbaasd. Heb ik het mij nou ingebeeld die lichte streepjes of kon het toch zijn dat ik wel zwanger was maar het was al duidelijk dat het zou mislukken... morgen moet ik ochtend urine afgeven, en ik ga zelf voor de zekerheid ook een test doen. <br />Hebben jullie dit ook meegemaakt ? Ik ben een beetje in de war en weet niet zo goed wat ik er van moet vinden, hoop dat ik wat info kan inwinnen.</p><p>xoxo</p>