Menstruatie of miskraam?

<p>Hoi dames,</p><p>ik maak me een beetje zorgen.</p><p>Mijn cyclus is altijd regelmatig.</p><p>ik was afgelopen zondag 11 dagen overtijd maar de testen waren steeds negatief ..:( laatste keer getest toen ik 6 dagen overtijd was. </p><p>nu begon afgelopen zondag opeens mijn menstuatie ( dacht ik) ik had enorm veel bloed 2 dagen lang en veel stolsels en slijm maar verder geen buikpijn ofzo.</p><p>normaal duurt mijn menstruatie altijd 7 dagen, maar nu stopte het opeens gister avond al naar 3 dagen..  En de bloedingen waren ook veel heftiger als normaal, </p><p>Ik word een beetje moedeloos van dit ?</p><p> </p><p> </p>

Klinkt eigenlijk een beetje of je lijf een soort extra menstruatie heeft ingelast op 14 mei. In een ander topic schreef je dat je vanaf dag 11 in je cyclus 3 dagen licht bloedverlies hebt gehad, en nu werd je na 11 dagen overtijd toch ongesteld (zij het heel anders dan je gewend bent). Heb je iets van ovulatietesten of temperaturen of slijm bijhouden gebruikt om te kijken wanneer je eisprong was? 
En was je menstruatie van 3 mei wel 'normaal' voor jouw doen?
Tegelijkertijd klinkt ineens een heel andere bloeding wel gek, evenals een tussentijdse bloeding of een cyclus van maar 11 dagen.

Terug
Bovenaan