Menstruatie of Miskraam

joellee23

New member
Hallo meiden,



Ik ben sinds begin september gestopt met de pil, omdat mijn vriend en ik wil samen voor een kindje willen gaan.
De eerste menstruatie volgde na +/- 5 weken, de tweede kwam 3 weken.
deze menstruatie's verliepen ook gewoon en hielden zo'n 4 a 5 dagen aan.

Maar de laatste menstruatie was anders, savonds toen ik op bed lag had ik een gevoelige buik, ik mag namelijk graag op mijn buik slapen, maar dit ging niet, echt menstruatie pijn kon ik het niet noemen.

De volgende ochtend toen ik naar de wc ging, ben ik me rot geschrokken, er viel iets met een plons de wc in, een klontje bloed van +/- 1,5 cm lag in de wc, met daar naast een aantal kleinere klontjes.

Ik had de menstruatie nog niet verwacht, maar heb het gelinkt aan het feit dat mijn lichaam nog aan het ontpillen is, de bloeding heeft 3 dagen geduurd, dus ook korter dan normaal

op dit moment verwacht ik rond 11 januari weer mijn menstruatie, maar zet dit me toch weer aan het denke.



wat denken jullie?
 
Oeps, iets te snel verzonden.. Wel eng! Maar misschien kan dat het nog zijn? Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar wel veel over gelezen.

sterkte!
 
Dat zijn gewoon stolsels. Niks om je zorgen over te maken. Zijn stukjes baarmoederslijmvlies die afgestoten wordt. Menstruatie dus. Je lichaam moet nog wennen dat je de pil niet meer gebruikt. Je bent pas 4 maanden gestopt.
 
Terug
Bovenaan