Menstruatie of toch zwanger??

Hallo allemaal!

Ik ben nieuw op dit forum, hebben een zoontje van 1,5 jaar en willen graag een 2e kindje.

Nu is mijn vraag het volgende.
Ik heb een cyclus van ong 26 dgn, nu ben k 7 dec ongesteld geworden denk k dan. Ik heb al 2 wkn ong last van kwaaltjes nl.
- gevoelige borsten in het geheel
- jeuk over mn lijf
- bloederige stukjes snottebelletjes
- soms echt moe maar met vlagen
- hoofdpijn
- soms echt misselijk gevoel van bep eten, laatst nam k een appelbinet en k dacht echt iell!

Nu heb k dus gevloeid van 7 dec tm 10 dec maar echt wel helderrood. T voelde gwn appart deze menstru, plus k had krampen niet normaal! Dit heb k bijna nooit met een menstru.

Gister 11 dec had k dus nauwelijks tot niks en nu vanochtend weer tijdens t afvegen weer helderrood bloed.
Ik weet niet hoe k t moet uitleggen maar mn lijf doet zo raar en normaal altijd een menstru die met veel bloed begint en word steeds minder.
Sorry voor t lange verhaal maar hoop dat jullie begrijpen wat k bedoel.
K heb op mijn eerste menstrudag wel gwn een test gedaan toen bloedde k nog niet en was negatief, later op de avond begon de menstru.
Ik vind dit allemaal zo raar gaan!
Ik weet dat jullie geen artsen zijn maar mis dat iemand dit meegemaakt heeft of dat dit herkenbaar is??

Liefs!
 
Hoi hoi!
als ik mijn mening mag geven ( en misschien is die niet leuk) denk ik dat je gewoon gemenstrueerd heb. Behalve de bloederige snottebellen zijn de rest wel menstruatie klachten. Ik zou als je het zeker wilt weten even wachten nog en een test doen. Zegt die negatief moet je weer flink aan de bak haha. Succes !
liefs
 
Hoi kijk,
Bedankt voor je reactie!
Ja k moest ook vaker plassen enzo en de menstruatie was ook zo raar. Nu weer oud bloed dus mn lichaam is mooi met me aant spelen haha. K denk dat k ook weer aan de bak kan idd haha. Heb vanmiddag nog wel een test gedaan maar was ook negatief. Je lichaam kan je zo voor de gek houden pff.. 
Op naar de volgende ronde dan maar hihi
Liefs!
 
 
Ik heb voor de positieve test ook kort (lees drie dagen) gemenstrueerd. Ik mocht eigenlijk pas op zondag testen, maar op maandag werd ik plots ongesteld. Ik dacht vette pech! Maar op woensdag stopte het al, op vrijdagochtend zei mijn man: ‘zou het dan toch?’ Dus ik ben een early test gaan halen, aangezien ik die zondag erop pas mocht testen. En die gaf positief! Alsnog een clear blue test gekocht en op zaterdag gedaan en ook die gaf positief. Inmiddels 21 weken. Het kan dus wel, maar ik heb geen idee of dit vaker voor komt. Gewoon nog even afwachten en weer een test doen. Wie weet!?
 
Terug
Bovenaan