Menstruatie of vroege miskraam?

<p style="text-align: left;"><span style="text-align: start; -webkit-text-size-adjust: auto; caret-color: #030303; color: #030303; font-family: 'Open Sans'; white-space: pre-wrap;">Afgelopen dinsdagnacht had ik hele heftige buikkramp (woensdag was mijn NOD), de volgende ochtend (dinsdagochtend) op de toilet het eerste bloedverlies. Heel rood en slijmerig. Het leek een beetje op cervixslijm alleen dan rood en veel. Die ochtend in bed gebleven vanwege hele erge buikkramp, nog nooit zo heftig meegemaakt. Wel echt krampen zoals de menstruatie kramp, alleen dan veel heftiger. Ik voelde mij ook niet goed in staat om iets te doen. In begin van de middag nam de kramp af. Bloed/slijmverlies bleef. Woensdag nog een beetje bloedverlies (weer slijmerig/korrelig, zeker niet vloeibaar bloed) en donderdag alleen wat druppels. Vrijdag was het over. Ik ben een beetje onrustig hiervan, kan dit een korte (2,5 dag) en gekke menstruatie geweest zijn? Normaal ben ik 5 dagen ongesteld en start het met bruin licht bloedverlies, wordt het steeds erger en roder en neemt het daarna weer af. En zonder hele heftige pijnen/krampen en zonder slijm. Of was dit mogelijk een hele vroege (Max 4 weken) miskraam? Inmiddels heb ik een test gedaan (vanmorgen) en die was negatief. Ik ben al sinds juli gestopt met de pil en had vrij snel een stabiele (27 dagen) cyclus. Wie weet wat dit is/ geweest kan zijn? Veel dank alvast voor je moeite om te reageren :)</span></p>

Poeh geen idee. Wel is bij mij menstruatie heftiger en met meer pijn als ik niet aan de pil ben, dus het kan ook daarmee te maken hebben. Het kan ook dat je heel vroeg zwanger was, al vermoed ik dat je dan een licht streepje had gezien op de test. Maar het lastige is dat je het nooit zeker weet. Zodra je gaat proberen zwanger te worden let je sowieso veel meer op alles van je lijf en heb ik ook soms het idee dat je lijf ook meer (onterechte) signalen gaat geven. Succes in elk geval, hoop dat het snel raak mag zijn voor je!

Wat naar!

Ik heb een miskraam gehad met 5,5 week. En bij mij was het heftig: ben zeker een week lang veel bloed verloren. Aantal dagen buikkramp gehad. Het was een menstruatie die zeg maar 3 x zolang duurde en 3 x zo heftig was dan normaal.
Dus ja... 

Terug
Bovenaan