Menstruatie of zwangerschap?

<p>De laatste week (vooral de laatste twee dagen) is mijn huid zó slecht... overal puistjes, vooral mijn voorhoofd, wangen, hals en schouders ook. Ik heb af en toe wel een slechtere huid i.v.m menstruatie of ovulatie maar dit slaat alles!</p><p>Ook misselijk, steekjes, etc.. donderdag is mijn NOD. Zou het een optie kunnen zijn of gewoon pech? Ik word er zo nerveus van! Herkent iemand dit/ervaring?</p>
 
Hoi hoi niet van de puistjes.
Heb wel vorige week zaterdag zondag maandag dinsdag en woensdag last vsn mn buik gehad. Woensdag enorme menstruatie kramp! En vandaag positief getest. Dus krampjes en steekjes kunnen zeker wel.
Ik zou nog even wachten met testen. Ik testte op mn nod namelijk negatief.. 2 dagen terug en nu dus positief 
 
Oh van harte gefeliciteerd!! Wat fijn voor je!!
 
Ik durf echt niet te hopen.. ik zit al niet lekker in mijn vel (weet niet wat het is), ook gedeeltelijk door al die puistjes en vlekken nu. Ik ben onwijs bang voor die teleurstelling die ik al meer dan een jaar steeds krijg :( elke maand denk ik: “oh, wie weet!” dus dan denk ik nu, waarom zou het nu ineens wel zijn?
 
[quote quote=10172617]Oh van harte gefeliciteerd!! Wat fijn voor je!! Ik durf echt niet te hopen.. ik zit al niet lekker in mijn vel (weet niet wat het is), ook gedeeltelijk door al die puistjes en vlekken nu. Ik ben onwijs bang voor die teleurstelling die ik al meer dan een jaar steeds krijg  elke maand denk ik: “oh, wie weet!” dus dan denk ik nu, waarom zou het nu ineens wel zijn?[/quote]
Ik snap je precies! Bij de eerste van ons duurde het ook 2 jaar!! En elke maand dacht ik het. Deze maand dacht ik ook nou t zal toch niet? En toen dacht ik: ik verbeeld het me vast.. na ronde 7 dit keer gelukt. Maar deze maand had ik t echt los gelaten. We hebben een hele verdrietige maand achter de rug dus had zelf niet gedacht dat t gelukt was. 
Ik duim heel erg hard voor je !!
 
Terug
Bovenaan