menstruatie pijn??

ik heb sinds afgelopen zondag af en toe wat krampen en een soort van menstruatie pijn.nu heb ik het vandaag wel wat heviger..pfff!...
moet ook vaker naar de wc..normaal maar eens in de zoveel dagen nu al paar keer gemoeten vandaag.
kan niet van het indalen zijn want dat is die al een paar weken.

klinkt dit jullie bekend??

nou van mijn vorige bevalling weet ik nog ,dat het is begonnen met mestruatie achtige krampen de hele dag en s avonds weën en ben toen s avonds ook bevallen.

Ik heb hier ook al dagen last van.
Gisteren bij VK geweest.Ondanks kleine bij ons ook al weken is ingedaald noemen ze dit wel indalingsweeen.
Doordat kindje steeds en steeds dieper in je bekken zakt krijg je dit soort krampen. Hoeft niet gelijk te betekenen dat je al gaat bevallen op kort termijn.

Gr. Wonder2011
36wk zwanger

Ja, ik heb het ook vanaf afgelopen zondag of maandag. Elke avond vooral, maar soms ook overdag. Misschien oefen weeën?
Het is wel wat erger dan menstratie pijn, maar wel een zelfde soort pijn. Alleen heftiger. Ik moet maandag weer naar de vk, zal er dan eens naar vragen.

Heb ik ook sinds begin vorige week. Heb het vrijdag voor de zekerheid even gevraagd aan de vk tijdens m'n controle en die bevestigde ook dat het een teken is dat de kleine wat meer richting je bekken daalt.

Terug
Bovenaan