Menstruatie, voelt vreemd

<p>Hallo allemaal,</p><p>Wij zijn in januari gestopt met pil en deze maand is het helaas weer niet gelukt. Maar we blijven positief! :)</p><p>Alleen deze maand is het anders dan anders.</p><p>Mijn menstruatie begon te vroeg, en het zette niet door. Bruinig en helder maar het was echt minimaal. Dus ik dacht innesteling misschien?</p><p>Dit duurde 3 dagen, en toen zette pas echt door. Ik heb nu echt aanwezige rugpijn en buikpijn... Dit ken ik niet en het vind vreemd. Normaal gesproken zet het gelijk door en is het na 4 dagen wel voorbij. </p><p>Herkent iemand dit? </p>

Oké, heb je alleen pijn? Of vloei je ook?
Ik heb maandag een test gedaan Want ik dacht het stopt, deze test was negatief.
Daarna zette het ook door, maar het voelt allemaal heel gek. Je begint je lichaam na zoveel ronden wel te kennen ;) ... 

Ik vloei niet. Alleen pijn in mijn borsten, buik en rug.
En vanochtend stond ik op met maagzuur/misselijk.

Hoe verleidend het ook is zou ik pas na NOD gaan testen. 

Ah oké, bij mij zette het door dus voor mij gevoel is het nu echt een menstruatie. Alleen alles bij elkaar is het vreemd. 
Ik hoop dat jouw test positief is straks!! 

Het verschil tussen een innesteling en menstruatie is dat een innestelingsbloeding vaak een stuk minder is en dat er weinig krampen zijn. Al zijn er altijd uitzonderingen op de regel. 
Het kan ook zo zijn dat het om een vroege miskraam gaat. Daar heb ik er ook een paar van gehad helaas. Eerst inderdaad een innestelingsbloeding en een paar dagen later kwam de “menstruatie” toch op gang. Er is dus iets mis gegaan het vruchtje. Ik had toen 1 heeeeeel licht positief testje een paar dagen voor NOD. Deze was een dag later echter al weer negatief. Zo kwam ik erachter dat het om een vroege miskraam ging. 
Ik hoop toch dat het bij jou anders is. Maar ben er een beetje bang voor omdat ik zoveel herken in je verhaal.

Bedankt voor je reactie!
Precies wat jij zegt heb ik gedacht alleen ik dacht dat heb ik vast mis. 
Maar alles voelt gewoon zoveel anders als de voorgaande maanden...
Had je na die tijd ook meer klachten als er voor? Ik heb nu klachten die behoorlijk aanwezig zijn wat ik normaal bij de menstruatie ervoor eigenlijk amper had.

Dat verschilde heel erg. Ik heb helaas meerdere vroege miskramen gehad. De ene keer was het hcg alweer heel snel uit mijn lichaam en had ik eigenlijk nergens last van, er zijn ook keren geweest dat ik wat langer zwangerschapskwaaltjes bleef houden. Hcg had toen dus wat langer nodig om uit mijn lichaam te vertrekken. Maar ik had er nooit langer dan een week last van, wanneer het voor mijn NOD mis ging.

Terug
Bovenaan