Menstruatie zet niet door

<p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">Hoi hoi</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">ik moest 24 feb mijn prikpil opnieuw laten zetten (dit zou dan de 2de keer zijn) alleen dat heb ik niet gedaan vanwege toch nog graag een kindje erbij te willen . Nu heb ik zo een last van buikkrampen en misselijkheid maar er komt geen menstruatie. Ik ben al bij de dokter geweest en die gaf mij het advies of afwachten of 3 maanden lang de pil door slikken maar dat wil ik absoluut niet want dan moet ik daar ook weer van ontpillen en dan ben ik ook weer maanden verder waar we het niet kunnen proberen . Heeft iemand nog zo iets mee gemaakt en waardoor zou ik misschien zelf mijn menstruatie kunnen opwekken?</p>

heey 
na de prikpil moet je lichaam ook weer wennen en kan zelfs met bijwerkingen zijn die lijken op zwangerschap zoals misselijkheid 
onlangs dat je hem zo kort heb gehad heb je hiervoor aan een ander voorbehoedmiddel gezeten ? 

Terug
Bovenaan