menstruatie???

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,
Ik heb misschien een rare vraag maar ik heb op 17 september mijn spiraal laten verwijderen vrijwel direct werd ik ong. en toen heb ik op 1 okt. en 6 okt. een beetje bloed verloren en verders helemaal niets meer en ik had een cyclus van 34 dagen met mijn spiraal kan iemand mij nu vertellen vanaf welke datum ik weer moet tellen ???? Want ik weet het niet meer en de huisarts zegt dat hij het ook niet weet normaal als de spiraal verwijderd is blijft je cylcus hetzelfde zei hij ... Alle zwangeren gefeliciteerd !!! groetjes monique

Over het algemeen blijft je cyclus (menstruatie zelf kan wel wijzigen) bij gebruik van Mirena gelijk aan voor het gebruik, en zal na verwijderen ook de cyclus hetzelfde blijven. Is je cyclus gewijzigd tijdens het gebruik, dan kan het na het gebruik weer terugkeren naar je cyclus voor het gebruik (snap je nog)

Ik heb mijn spiraal laten verwijderen tijdens de menstruatie (23 september (was geloof ik 3e dag)), ik voelde daarna gewoon mijn eisprong, heb daarna een test gedaan, was inderdaad zwanger en kreeg 2 dagen later een miskraam. Mijn cyclus (ca. 26 dagen) klopte gewoon.

hey miep,
bedankt voor je reactie ik ga nu gewoon uit van 6 okt. dat is de laatste bloeding en dan tel ik gewoon 34 dagen verder we gaan gewoon verder met oefenen hihihihi en we zie wel...

Terug
Bovenaan