Menstruatie

<p>Hallo ,</p><p> </p><p>ik heb een vraagje, maandag ben ik 8 weken geleden bevallen. </p><p>Sinds 1 en halve week ben ik gestopt met menstruatie( wat zeker wel 10 dagen heeft geduurd) nu word ik net wakker en zie ik dat ik heb bloedverlies heb. Is het weer een menstruatie ? Is dat normaal? Of moet ik even aan de bel trekken? Zijn er meer mama’s die dit hebben gehad..</p><p> </p><p>ik hoor het graag!</p>

Waarchijnlijk is het allebij geen menstruatie. De kans dat je binnen zo’n korte tijd weer menstrueert lijkt me vrijwel 0. Maar ik zou toch ff je huisarts bellen voor de zekerheid. 

Het was bij mij in het begin ook een rommeltje met m'n cyclus. 6 weken kraamvloed gehad, toen na 2 maanden een menstruatie van 12 dagen en daarna cyclussen van 14-35 dagen gehad. Nu lijkt er wat regelmaat in te komen, maar dat heeft wel 6 maanden geduurd.. 

Je kunt zeker wel weer ongesteld worden  8 weken na de bevalling @ Rooslii. Is heel verschillend per persoon. Verder is het bij mij ook een rommeltje qua cyclus (3dagen ongesteld.. das wel erg kort..) maar als je je zorgen maakt even de verloskundige bellen die kan je vast geruststellen.

Ik was 6 weken na de bevalling alweer ongesteld.... het kan zeker hoor! In het begin loopt het vaak rommelig. 

Ik was twee weken na de kraamvloed weer ongesteld. Heel gek heb ik wel een maandelijks ritme vanaf het begin. Nooit gehad. De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Ik vloei de eerste twee dagen wel bizar veel. Las dat dit ook gewoon is. Bij twijfel zeg ik altijd check het even bij de huisarts. Dan zijn je zorgen in ieder geval weggenomen, mocht er niks aan de hand zijn. 

Terug
Bovenaan