Menstruatie

<p>Hi!</p><p>vraagje; ik ben morgen 11 weken geleden bevallen en ik heb nogsteeds geen menstruatie gehad. Ik geef overigens geen borstvoeding en ik zit nog niet aan de pil. We hebben alles veilig gedaan en ik heb alsnog voor de zekerheid een paar testen gedaan (you’ll never know ?) en beiden negatief. Dus mijn vraag is; bij wie duurde het nog meer zo lang? Of moet ik hiervoor even naar de dokter? Iemand ervaring?</p><p> </p><p>groetjes!</p>

Kan volgens mij best lang duren maar als je het niet vertrouwd kun je wel naar de huisarts gaan. Ik heb zelf vanaf 6 weken na de bevalling weer menstruaties gehad. 

Hey,
Ik ben 12 weken geleden bevallen en ook nog geen menstruatie gehad. Nu had ik voor mijn zwangerschap ook een hele erge onregelmatige zwangerschap en hoor ik idd ook dat het even kan duren na een zwangerschap. Dus ik wacht nog even rustig af. Ik heb de 1e drie weken wel borstvoeding gegeven.
X

@Lianfl,

Ik heb altijd een hele regelmatige cyclus gehad. Altijd perfect op tijd. Na mijn eerste zwangerschap/bevalling was ik wel ‘pas’ na 8 weken weer ongesteld. Dit was toen al vrij laat, laat staan nu.? Ik moet wel zeggen dat ik echt tot 6 weken enorm lekkende borsten had en bij de eerste keer had ik dat helemaal niet (na 5 dagen geen stuwing meer en geen lekkende borsten). Dus misschien dat het daar dan mee te maken heeft?
ik hou het nog een weekje in de gaten, mocht het dan niet zo zijn dan bel ik de huisarts. Dankjewel voor je berichtje!

Ik ben zelf 18 weken bevallen en ben vorige week pas voor het eerst  weer ongesteld geworden. Ik geef ook geen bv. Het duurt echt even voordat de hormonen uit je lijf zijn. Nog even geduldig afwachten ?

Terug
Bovenaan