Menstruatie

<p>Hi dames! </p><p>5 maanden geleden ben ik bevallen van mijn dochtertje. Ik geef volledig borstvoeding maar toch is mijn menstruatie begonnen vanaf de 3e maand. Nu (maand 5) ben ik nogsteeds niet ongesteld geworden.. ben nu ong een week over tijd. </p><p> </p><p>Heeft iemand hier ervaring mee??</p><p>?‍♀️</p>

Zou je zwanger kunnen zijn? Toen dit bij mij gebeurde was ik zwanger.. 
Het kan natuurlijk ook dat je cyclus gewoon nog niet hetzelfde is als voor de bevalling. 

Kan idd 2 kanten op gaan.. kan goed dat je menstruatie nog niet goed op gang is en je cyclus nog onregelmatig. Of je bent idd zwanger, als je geen anticonceptie gebruikt hebt. Je bent gewoon vruchtbaar, ook al geef je borstvoeding! Doe een zwangerschapstest zou ik zeggen ;)

ik heb hier precies hetzelfde
ze is nu 3 maandjes uit.. en vorige maand weer voor het eerst menstruatie doorgekomen
ik geef voorledig borstvoeding
en mijn menstruatie had vorige week eigenlijk moeten zijn.
maar nu gister pas weer ongesteld geworden. kan zijn dat je cyclus helemaal anders loopt. of onregelmatig maar door borstvoeding kan je cyclus ook helemaal veranderen. of kan zelfs nog uitblijven.
kan alle kanten op... kan ook misschien zijn dat je weer zwanger bent?
het beste wat je kan doen is toch deze maand even afwachten..

Hi dames!

Bedankt voor de reacties!
heb al 2x getest maar beide keren negatief. Heb al wat jaren last van onregelmatige cyclus ( 1 eierstok verwijderd) maar voor de geboorte ging het ineens een jaar wel goed! Even afwachten anders maar terug naar de gyn. ?‍♀️ 

Hi dames!

heb al 2x getest maar beide keren negatief. Heb al wat jaren last van onregelmatige cyclus ( 1 eierstok verwijderd) maar voor de geboorte ging het ineens een jaar wel goed! Even afwachten anders maar terug naar de Gyn. ?‍♀️ 

@aapjeeee gefeliciteerd met je meisje! En ook nog succes hiermee haha 

Hi dames!

heb al 2x getest maar beide keren negatief. Heb al wat jaren last van onregelmatige cyclus ( 1 eierstok verwijderd) maar voor de geboorte ging het ineens een jaar wel goed! Even afwachten anders maar terug naar de Gyn. ?‍♀️ 

Hi dames!

Terug
Bovenaan