Menstruatie

<p>Hoi hoi, ik ben na de geboorte van mijn zoontje in augustus weer begonnen met de pil, omdat ik dat fijner vond met 2 weekendjes weg en een vakantie in de planning. Nu sinds december weer gestopt (Nee niet om opnieuw zwanger te raken, maar omdat ik liever geen hormonen meer slik).</p><p>Ik heb 2x een menstruatie gehad, cyclus van 32-35 dagen. Afgelopen vrijdag zat ik op dag 35 en jawel, ik dacht ik word ongesteld. Bruin bloed, heel licht, maar dat heb ik altijd de eerste dag.</p><p>Echter heb ik deze keer 3 dagen heel bloedverlies gehad, maar alleen maar bruin!?, en na 3 dagen was het weer over....</p><p>Kan ik dit nu als menstruatie rekenen?</p><p>En betekent het feit dat het alleen oud bloed was dat ik geen eisprong heb gehad afgelopen maand? (met het oog op een 2e die ik wel ooit zou willen vind ik dat een beetje een eng idee..) </p>

Ik denk wel dat dit menstruatie is. Ookal is het oud bloed. Toevallig van de week hetzelfde gehad. Niet zo een lange cyclus maar wel 3 dagen heel weinig bruin bloed , 2 dagen niks en ineens na die twee dagen helder rood bloed. 

Bij twijfel even de HA belle of een testje doen ;)) Succes 

Terug
Bovenaan